Spraakaanvragen ambulances.

  • Ik zat eens te denken, in ons team hebben we regelmatig zelfgemaakte grote inzetten met een flink aantal slachtoffers variërend van 20 tot 100 wat vervolgens weer resulteert in een flinke lading spraakaanvragen, ik ben vast niet de enige die dit met regelmaat tegen komt.
    Wellicht is het een idee om in de loop van het spel een functie ingame te realiseren waar je met een druk op de knop alle ambulances in een keer naar een naar eigen keuze gekozen ziekenhuis kan transporteren.
    Nou zal een ziekenhuis niet in een keer 70 patiënten opnemen, wellicht dat er dan gekozen kan worden dat er per ziekenhuis 10 slachtoffers tegelijk kunnen worden overgebracht (afhankelijk van het aantal ziekenhuizen wat een speler/team heeft).
    Wellicht dat dit een idee is of dat andere spelers ideeën hebben om het idee te verbeteren.
    In het ergste geval heb je 50, 70 of100 spraakaanvragen en dan ben je dus wel even bezig als je deze stuk voor stuk weg moet sturen :thumbsup:

  • Ik heb een voorstel voor een mogelijke oplossing aangedragen in een eerdere suggestie. De OVD-G gaat bij grote incidenten over het toewijzen/contacteren van ziekenhuizen. Het lijkt me mooi als de OVD-G meer toegevoegde waarde krijgt door zich in het spel over de spraakaanvragen te kunnen bekommeren.


    Zie ook: Uitwerking Ambulance - Behandelen van patienten