Automatisch werven

  • Hoi,


    Heb nu een maand premium, en wat ik ook probeer, het automatisch werven werkt bij mij niet. Mijn nieuwe gebouwen hebben nog steeds het aantal personen dan een maand geleden, heb het aantal op 300 gezet heeft niet gewerkt, alles geannuleerd en weer opnieuw aangeklikt, werkte ook niet, ben nu op de oude manier aan het proberen, of dit wel werkt, en misschien dat ik eerst op de oude manier 3 dagen moet volbrengen en daarna pas op automatisch kan geen idee.


    Kan iemand mij vertellen, waar de fout ligt?

  • Heb je alles op automatisch gezet via je meldkamer?


    Zo niet, Dan moet je eerst al je posten stoppen met werven en dan via je meldkamer > Gebouw en daar alles op automatisch zetten

  • Hallo,


    Heb gisteren alles stop gezet en elke gebouwen Ambu politie en brandweer twee gezocht met dezelfde aantal personen. In de meldkamer 1 op automatisch gezet en de ander op 3 dagen geklikt. En een dag later is de gene die op automatisch staat niemand erbij gekregen en de gene op 3 dagen wel iemand erbij. Zou iemand weten waar dit aan kan liggen?

  • Automatisch is een functie voor premium accounts. Als je in het tabblad op automatisch zet, moet je ook het personeelsdoel instellen. (potlood ernaast). Vul daar een getal in en hij blijft meer dan 3 dagen werven tot het getal is bereikt.