Posities door red20

    Kan iemand mij een uitleg geven waarom het spel zo traag is en het allemaal erg lang duurt voordat soms gegevens verwerkt zijn. Heb nog meldingen op rood staan klik is de inzet afgerond. Klik op de 2 ambulances rechts onder blijken het er 8 te zijn, tekst in de chat wordt niet neer gezet als deze te lang is. Erg jammer hierdoor is het plezier in het spelletje wel minder aan het worden. Lijkt nu wel door de overname dat het slechter is geworden ipv beter. Een grote uitbreiding maar niet met servers gaat dus weer echt om het geld zo lijkt het nu. Hoop dat iemand mij een uitleg kan geven waarom het zo traag is terwijl het nooit zo traag is geweest.

    Hoi,


    Misschien een idee we hebben al een besteld vervoer, met eigen voertuig.
    Lijkt mij nu ook leuk om er een arrestante vervoer, met eigen voertuig bij te krijgen, van cel naar rechtbank.

    Hallo,


    Heb gisteren alles stop gezet en elke gebouwen Ambu politie en brandweer twee gezocht met dezelfde aantal personen. In de meldkamer 1 op automatisch gezet en de ander op 3 dagen geklikt. En een dag later is de gene die op automatisch staat niemand erbij gekregen en de gene op 3 dagen wel iemand erbij. Zou iemand weten waar dit aan kan liggen?

    Hoi,


    Heb nu een maand premium, en wat ik ook probeer, het automatisch werven werkt bij mij niet. Mijn nieuwe gebouwen hebben nog steeds het aantal personen dan een maand geleden, heb het aantal op 300 gezet heeft niet gewerkt, alles geannuleerd en weer opnieuw aangeklikt, werkte ook niet, ben nu op de oude manier aan het proberen, of dit wel werkt, en misschien dat ik eerst op de oude manier 3 dagen moet volbrengen en daarna pas op automatisch kan geen idee.


    Kan iemand mij vertellen, waar de fout ligt?

    Nu de inzetten meer worden, en als je even koffie aan het halen bent of wat anders. En je terug komt, en klikt op de eerste melding selecteert, je voertuigen en klikt op alarmeren en volgende, gaat erg goed tot je bij een spraakaanvraag uitkomt, deze geef je opdracht, hierna ben je weer terug in het begin scherm. En kan je zoeken waar je gebleven bent, zou dit aangepast kunnen worden?

    Er is in Amersfoort een erg groot ziekenhuis het meander ziekenhuis, als ik op de kaart kijk staat er alleen het meanderpark, en geen icoon voor een ziekenhuis. Terwijl als ik in Leusden kijk staat er bij een manueeltherapie, 2 iconen.
    Lijkt mij, dat dit niet helemaal klopt.