• Hey,


    Ik had een idee wat misschien heel stom klinkt of juist super vet.
    Ik zat te denken aan een leuke toevoeging voor de team-chat die admins en co-admins in kunnen stellen voor het team namelijk het volgende.
    Een soort chat bot die om de bepaalde tijd een bericht in de team-chat zet met informatie die voor iedereen van het team belangrijk is.
    Wat ik in mijn team vaak merk is dat er heel veel vragen worden gesteld die alleen de (co-) admins kunnen beantwoorden maar die zijn natuurlijk niet altijd online (ik neem aan dat de meeste naast gamen ook nog een gewoon leven hebben).
    Wat misschien kan helpen is een bot elk uur (of hoe de admins/co-admins dit instellen) een bericht in de chat zet met daar de informatie die bijvoorbeeld beginnende spelers nog vaak niet weten.
    Ik snap dat het misschien een beetje vaag klinkt en misschien onduidelijk maar stel gerust je vraag hieronder als je iets niet snapt.


    Groetjes,
    Dylan

  • Ik ben niet echt voorstander van het idee, ik denk dat er andere dingen zijn die meer prio moeten krijgen.

    Eens. Ik denk dat het rommigeler wordt als er steeds meer functies komen in de chat. De chat moet wel de chat blijven.


    Misschien op het forum van het team een topic neerzetten zodat leden die kunnen Lexen alz ze online zijn en dan reageren.