MMT vertrekt na verhelpen 1e patient. 2e patient achtergelaten zonder hulp

  • Goedemiddag,


    Zonet is me opgevallen, na een vermoeden van een bugje, dat de MMT al direct vertrekt als hij een patient geholpen heeft. Zelfs als er nog een patient is met behoefte aan een MMT, dan zal de MMT ( in mijn casus een helicopter ) eerst terugkeren naar de MMT standplaats om vanuit daar opnieuw uit te rukken. Dit klinkt niet echt als logisch gedrag. In de werkelijkheid zou een MMT pas weggaan wanneer alle hulp behoevenden geholpen zijn. Dit natuurlijk met in het achterhoofd wetende dat de MMT haast nooit patienten vervoert, enkel medisch personeel.

  • Als je hem dooralarmeerd dan gaat hij direct vanaf het ziekenhuis weer naar het incident.
    Want binnen mij weten verlaat de MMT allen de casus in het spel wanneer je een verplaatsing van een patiënt naar het ziekenhuis hebt met MMT begeleiding.
    Dus ze gaan na het behandelen van de patiënt naar het ziekenhuis om de MMT-Arts op te halen(mits de patiënt vervoerd moet worden met begeleiding). Als je hem doorgealarmeerd hebt staan gaat hij naar het incident dat als dooralarmering staat en anders gaat hij inderdaad terug naar de standplaats.