Posities door MeldkamerSpeler

    Het lijkt ons een tof idee als we met ons team een soort "videowall" overzicht kunnen maken waarop je alle units en meldingen van alle spelers voorbij kunt zien komen in jouw team. Denk dan bijvoorbeeld aan een kaart zoals de "https://www.meldkamerspel.com/?mapview=true" waarop het zoomniveau dan fixed is op heel het bereik van je team. En een losse overzichtspagina waar je alle uitrukken en meldingen kunt zien.


    Het leuke aan een dergelijke functionaliteit zou zijn dat je echt meer met het centralisten idee kunt gaan spelen, waarbij je dus naast je eigen units dus kunt communiceren met de andere centralisten en team inzetten beter kunt coordineren.


    Daarnaast ziet het er gewoon enorm tof uit (als we straks weer eens samen in 1 ruimte mogen gaan werken) dat je gewoon een grote monitor neer zet, waar je jouw team op aan het werk ziet.

    Ik ben ook de mening toegedaan dat een MICU voor vervoer tussen ziekenhuizen best een toevoeging is. Nu zou het natuurlijk nóg toffer zijn als je deze MICU ritten kunt laten begeleiden door politie, zoals vaak in het echt ook gedaan word.


    Ook zou het leuk zijn als je een MICU rit kan krijgen welke van een eigen ziekenhuis richting een mede-teamlid rijdt. De vraag is echter of dat technisch haalbaar is.

    Goedemiddag,


    Zonet is me opgevallen, na een vermoeden van een bugje, dat de MMT al direct vertrekt als hij een patient geholpen heeft. Zelfs als er nog een patient is met behoefte aan een MMT, dan zal de MMT ( in mijn casus een helicopter ) eerst terugkeren naar de MMT standplaats om vanuit daar opnieuw uit te rukken. Dit klinkt niet echt als logisch gedrag. In de werkelijkheid zou een MMT pas weggaan wanneer alle hulp behoevenden geholpen zijn. Dit natuurlijk met in het achterhoofd wetende dat de MMT haast nooit patienten vervoert, enkel medisch personeel.

    Goedemiddag,


    Zoals al eerder liep ik ook vandaag weer aan tegen de uitdaging dat ik een groepsinzet had voorzien van mijn halve arsenaal aan ambulances. Toen eenmaal alle patienten weggevoerd waren, wilde ik mijn ambulances ook terugroepen omdat er meer te doen was voor hen.


    Wanneer je in een incident meerdere voertuigen van meerdere spelers ziet, merk je al dat het een enorm gescroll word eer je bij je eigen voertuigen beland bent ( gelukkig kun je sorteren, en daardoor groepeert e.e.a. nog een beetje ).


    Echter, omdat ik 5 OVD-G's en een stuk of 10 Ambulances van de inzet af wilde halen, moest ik 15 keer opnieuw sorteren, en per voertuig de actie "Retour Post" geven.


    Ik denk, dat het handig is om, net zoals bij de lijst van in te zetten voertuigen ook bij de lijst van aanwezige voertuigen vinkjes te plaatsen zodat je in een keer meerdere voertuigen een "Retour Post" of "Dooralarmeren" commando kunt geven.


    Dit lijkt mij persoonlijk een mooie functionaliteit, Wat jullie?

    Goedemorgen!


    Toch maar een account op hett forum aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen :)


    Kan het mogelijk gemaakt worden dat ik mijn gebouwen / voertuigen kan overdragen aan een mede-teamspeler ?


    Het zou ook interessant zijn als reeds gebouwde gebouwen overgedragen konden worden aan het team. Dan kunnen we een aantal gebouwen namelijk centraliseren.