Weergave Specifieke Voertuigafbeeldingen

  • Goedemiddag,


    Sinds kort hebben we de nieuwe functie waarbij je zelf per voertuig de afbeelding uit de lijst met verzamelingen kan kiezen. Deze praktische functie is vaak aangevraagd en bevalt erg goed.
    Na invoering van de functie hebben spelers er dan ook 'gretig' gebruik van gemaakt. wat me echter opvalt is dat ik sindsdien ook hun afbeeldingen op mijn kaart zie rondrijden ondanks het feit dat ik een algemene voertuigverzameling heb aangevinkt.
    Waar ik zelf 2D-Niet-geanimeerde voertuigen heb rondrijden wordt mijn speelscherm nu 'vervuild' door 3D-geanimeerde afbeeldingen van andere spelers.
    Het lijkt me dat hier een prioriteit niet correct staat ingesteld, mijn algemene verzameling zou namelijk zichtbaar moeten zijn voor teamvoertuigen in plaats van hun keuze.


    Bijgevoegd een Printscreen om het probleem te illustreren, links mijn voertuigen en rechts die van een teamgenoot.
    Hebben andere spelers dit probleem ook?


    MPR


    Mvg,


    MPR


    Team Meldkamerspel.com


    Bèta-Tester LSS-Manager voor Meldkamerspel

    Bewerkt eens, duren MPR ().

  • Hey wat leuk die laatste 2 zijn mijn voertuigen hahaha, en inderdaad klopt het dat je de voertuigen ziet die anderen ingesteld hebben. Of dat een fout is of juist de bedoeling was heb ik geen idee van.

  • Was dit niet eerst ook al? Ik weet nog dat ik lange tijd geen voertuigverzameling gebruikte, maar toen wel zag welke anderen gebruikten (omdat ze over mijn kaart reden). In dat opzicht heb ik dus niet het idee dat er iets is veranderd.

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Was dit niet eerst ook al? Ik weet nog dat ik lange tijd geen voertuigverzameling gebruikte, maar toen wel zag welke anderen gebruikten (omdat ze over mijn kaart reden). In dat opzicht heb ik dus niet het idee dat er iets is veranderd.

    Nee dit was eerder niet, dit is alleen het geval als jij op een voertuig apart een afbeelding geselecteerd.