[DONE] Waterongeval met ponten

  • Ik had een idee voor een melding, of in het algemeen, maar dat er melding met ponten komen. Bijvoorbeeld: Vrachtwagen van pont gegleden. Pont stil komen te liggen. Aanvaring pont vs. vrachtschip, etc. Ik heb een beetje tussen de suggesties gekeken, maar nog niet tegengekomen.

    Hallo! Ik ben, zoals me naam, Haarlem 112. Actieve en realistische = centralist, en in me vrije tijd ben ik bezig met het spotten van hulpverleningsvoertuigen en op zoek naar incidenten in de stad Haarlem zelf. Meer daarover op mijn YouTube kanaal. (onderaan)


    P2000: Piep piep! Ik moet gaan, groetjes!


    Team: Promeldkamer Nederland/België


    YT: https://www.youtube.com/channel/UC2-Is5iX3m0SyuWRCZBeUlw

  • Zijn leuke ideeën en zoals eerder gezegd is dit moeilijk om het spel te brengen wegens verschil met land en water je zal wel kunnen kijken of dit in later stadium eventueel kan toegevoegd worden als er verschil is tussen water en land.


    Nou moet ik wel zeggen dat ik de meldingen die nu op water zijn altijd wel op water krijg dus misschien is dit wel al mogelijk alleen zal je ze dan niet op de pont locatie krijgen, ook dit zou je kunnen oplossen door er een POI aan te koppelen als dat kan maar dat is dan aan @Data , @Timo641 en @Woukaa om te bepalen of dit mogelijk is.

  • Inderdaad even lastig met water, alhoewel een POI wel een en ander op kan lossen.
    Zal ze wel toevoegen aan de lijst (Incidenten - Waterongevallen), maar moeten we nog even naar kijken

  • Het is ook eigenlijk bedoeld voor ponten van de ene kant van een kanaal naar de andere kant. Geen grote vervoersponten naar andere landen of Waddeneilanden.


    Ik wist niet dat er een verschil in water en land was, sorry. Maar bedankt voor de reacties. Een POI: Pont (of Opstelplaats Pont), zou t beste aansluiten.


    Mvg,
    Haarlem112

    Hallo! Ik ben, zoals me naam, Haarlem 112. Actieve en realistische = centralist, en in me vrije tijd ben ik bezig met het spotten van hulpverleningsvoertuigen en op zoek naar incidenten in de stad Haarlem zelf. Meer daarover op mijn YouTube kanaal. (onderaan)


    P2000: Piep piep! Ik moet gaan, groetjes!


    Team: Promeldkamer Nederland/België


    YT: https://www.youtube.com/channel/UC2-Is5iX3m0SyuWRCZBeUlw