Openstreetmaps

  • beste Persoon met een OSM account,


    ik heb uw hulp nodig. het gaat over een voetgangerspont tussen Tiel en Wamel. ik vind het niet erg dat er geen rekening wordt gehouden met het geval dat er maar 1 pont is, maar het gaat mij er vooral om dat de pont te klein is om er ook maar 1 auto op te krijgen. de wagens horen een heel eind om te rijden. Kan iemand mij helpen om dat op te lossen? ik dan dat dat in OSM gefixt moet worden. dit zou de aanrijtijden weer laten kloppen!


    alvast bedankt,


    Ben, 104072

  • Bijgewerkt, voertuigen zijn in OSM uitgesloten van gebruik. Kan langer duren (tot Sebastian de gegevens vernieuwt) om dit in MKS terug te zien.


    @MKS-Team: Heb op het Duitse forum ook al eens nagevraagd (daar nu al een maand geen reactie), maar zit er binnenkort nog ergens een kaart-update in de pijpleiding?

  • is het ook mogelijk dat hulpdiensten rond schiphol meer hekken kunnen gebruiken om het schipholterrein op en af te rijden? doordat er nu maar paar hekken openstaan krijg je dat ze soms meer dan 100% moeten omrijden en dan gaat het voertuig in rechtelijn over de kaart.


    @MPR kan dat ook met zo'n aanpassing ingeregeld worden?

  • Kwestie van efficiënt en gericht je posten plaatsen.

    Hallo! Ik ben, zoals me naam, Haarlem 112. Actieve en realistische = centralist, en in me vrije tijd ben ik bezig met het spotten van hulpverleningsvoertuigen en op zoek naar incidenten in de stad Haarlem zelf. Meer daarover op mijn YouTube kanaal. (onderaan)


    P2000: Piep piep! Ik moet gaan, groetjes!


    Team: Promeldkamer Nederland/België


    YT: https://www.youtube.com/channel/UC2-Is5iX3m0SyuWRCZBeUlw