01-10-2018 Updatemelding bij inzetten

  • Ik vind het jammer dat er tegenwoordig (vrij lang al) hier op het forum geen topics meer worden geplaatst als er een nieuwe update is, dus dan maar zo.


    De nieuwe update dat er een melding komt zodra een inzet wijzigt is een mooie toevoeging, maar gezien alles in het scherm statisch is vind ik het wat raar dat het zo knippert/animeert/toeters en bellen (en dit ook blijft doen). Vind het juist wel fijn dat het spel zo rustig is voor de ogen, dus had liever gezien dat het effect maar eenmalig tevoorschijn komt en dan stilstaat. Of met een 'fade' effect.


    Ik ga er niet vanuit dat anderen dit ook vinden of dat dit veranderd word, maar bij deze mijn feedback/reactie.

  • Als aanvulling (als dit niet hier moet dan graag afsplitsen) zal het fijn zijn als er een bestaande inzet wordt aangepast qua voertuigbenodigdheden. Dan zal ik het fijn vinden als deze wijzigingen dan ook duidelijk worden vermeld. Dan weet iedereen dat er voor een bepaalde inzet dan meer of minder voertuigen nodig zijn.


    Hoor graag wat jullie er van vinden.