Bernhard_VNOG
-
-
-
-
Nice! Thanksss
-
-
-
-
Beste gebruikers, Na ruim 60 voertuigen voor jullie getekend te hebben heb ik bij deze heb ik besloten te stoppen met aanvragen tekenen. Ik merkte aan mezelf dat ik er minder lol in had en daardoor veel minder tekende.
Ik zal vanaf nu dus geen aanvragen meer gaan tekenen maar alleen voertuigen die ik zelf wil.Excuus voor de mensen die nog aanvragen hadden staan.
-
Beste gebruikers, Na ruim 60 voertuigen voor jullie getekend te hebben heb ik bij deze heb ik besloten te stoppen met aanvragen tekenen. Ik merkte aan mezelf dat ik er minder lol in had en daardoor veel minder tekende.
Ik zal vanaf nu dus geen aanvragen meer gaan tekenen maar alleen voertuigen die ik zelf wil.Excuus voor de mensen die nog aanvragen hadden staan.
Dankjewel dat je behoorlijk wat aanvragen getekend hebt voor ons
Hoe dan ook ben ik benieuwd welke voertuigen je zelf nog wilt tekenen.
Hoe dan ook alle gevraagde voertuigen zijn super mooi geworden en mag je als tekenaar trots op zijn.
Ben benieuwd wat je in de toekomst nog gaat tekenen. -
TS-BT 06-7744 (Even leuk om te vergelijken met degene die ik vorig jaar maakte)
-
TS-BT 06-7744 Animated
-
AL 17-0551
-
SI 08-8901
-
Hoi Bernhard, Zou jij misschien de Otaris S met OOV striping willen tekenen?
Hierbij het linkje: https://prnt.sc/qbq7qrAlvast bedankt!
-
-
AT BMW X5
-
Super vet geworden!
Ben benieuwd of je de overige voertuigen van het AT gaat tekenen en hoe deze er komen uit te zien.
Wederom chapeau -
TS 11-9032
-
TS 23-1332
-
OVD 07-1096