Hoe om te gaan met haakarmbakken?

  • Beste,


    Op een aantal posten heb ik haakarmbakken staan (WTH + COH). Voor post de Lier heb ik een groot aantal dompelpomp haakarmbakken conform de roepnummer lijst. Nu wil het gebeuren dat ik voor een post waar 2 haakarmbakken staan en 1 haakarmbak voertuig dat ik beide bakken moet gebruiken. Nu kan ik ervoor kiezen om de voertuig bij de haakarmbak te laten maar ook om de voertuig richting de kazerne te laten rijden.


    Als een melding is afgelopen, wordt de haakarmbak die ik bij de melding heb laten staan automatisch weer opgehaald?


    En hoe kan ik met een voertuig van kazerne A een haakarmbak van kazerne B ophalen en bij een melding plaatsen?


    Dit is mij nog niet helemaal duidelijk.


    Bedankt!

  • Als je de instelt dat je voertuig automatisch terug gaat naar de post krijg je een spraakaanvraag om deze weer te laten ophalen.


    Als je geen voertuig toewijst aan de haakarmbakken dan wordt deze door een willekeurig voertuig meegenomen. In de instellingen van de haakarmbak kun je instellen dat deze ook opgehaald kan worden door een voertuig van een andere post. zie afbeelding. Als je dit hebt aangeklik probeert hij automatisch eerst de HA van de post, is die niet beschikbaar pakt deze automatisch een van een andere post.


    Hoop dat je er iets aan hebt.