• Als ik bij de woa bij het voertuig instellingen ga dan kies ik voor trekkert de optie waar niks in staan en daarna random. Maar dan stuur ik naar een melding met wo kan ik met elke voertuig doen.als ik naar de volgende melding stuur en dan kies ik WO2 met de zelfde woa maar dan staat de wo bij de woa vaste trekvoertuig dat gebeurt automatisch, dan gaat de wo mee omdat die o aangekoppeld is. Dus moet ik elke keer naar de voertuig instellingen om het de veranderen. Kan het verandert worden dat het niet elke keer hoef na de melding veranderen moet???

  • Ik heb geprobeerd je verhaal te begrijpen, dus hopelijk kan je hier iets mee:


    Als je in de instellingen van de WOA het vinkje aanzet bij "random trekvoertuig" en vervolgens de instellingen opslaat, wordt een random trekvoertuig gekozen.


    Als je bij een incident alleen de WOA selecteert, wordt een random voertuig geselecteerd voor het trekken van het voertuig. Selecteer je ook andere voertuigen en dus niet alleen de WOA dan wordt als extra een ander voertuig gekozen om de WOA te trekken. Als je dan dus bijvoorbeeld 2 WO voertuigen en een WOA op een post (en verder geen voertuigen) hebt, en je kiest WO2 en de WOA; dan wordt de WOA inderdaad vervoert door WO1. Als je dan alleen de WOA selecteert, wordt een random voertuig gekozen.



    De instellingen van de WOA zullen niet veranderen; mocht dat wel het geval zijn, dan kun je het beste even een aantal screenshots plaatsen.