Fout bij voertuigen in UGS

  • Wij hadden een speler in ons team die in België zat. Aangezien dat wij geen actieve spelers daar in zijn buurt hadden hebben we het volgende afgesproken. Wij hebben met een ander team afgesproken dat hij daar terecht kon en hij heeft zich daar aangemeld. We zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan, maar nu het volgende:


    Hij is overgestapt naar een ander team, maar hij was vergeten dat hij nog voertuigen in onze UGS had staan. Aangezien de tijd van de UGS steeds verlengt wordt kan hij dus niet meer bij zijn voertuigen komen.
    Want de eigenaar van de UGS kan niet zien wie er voertuigen in zijn UGS heeft staan en kan ze dus ook niet wegsturen en de speler zelf kan niet meer in het UGS komen omdat hij in een ander team zit, om zijn voertuigen weer terug te sturen.


    Gelukkig zijn we als goede vrienden uit elkaar gegaan en hebben hem aangeboden om zich nog even bij ons aan te melden zodat hij zelf zijn voertuigen kan terughalen.
    Maar als wij als ruzie uit elkaar waren gegaan, had ik hem niet meer toegelaten tot ons team en had die speler een heel groot probleem gehad.


    Voertuigen die bij een gewone inzet staan, komen vanzelf terug omdat de inzet na een x aantal uur vanzelf verdwijnt.


    Het lijkt mij dat dit toch opgelost dient te worden. En dan vooral met voertuigen die in een UGS staan. Als je een team verlaat horen eigenlijk al je voertuigen direct retour te komen zodat je ze weer kan inzetten!


    Ik hoop dat jullie hier naar kunnen kijken.


    Mvg
    112-Opa

  • Ah, dat kan inderdaad voor problemen zorgen.
    Bedankt voor het melden, ik zal het noteren en nagaan met Sebastian.


    In ieder geval fijn dat er bij jullie geen problemen zijn ontstaan


    Data