31-03-2016 Kleine verbeteringen

  • Vandaag een aantal kleine verbeteringen voor jullie in petto:
    - Voertuigen kunnen nu worden doorgestuurd van Team naar Team inzet. Handig!
    - Twee nieuwe inzet snelheden waarmee de meldingen komen, dat zijn 5 en 10 minuten. Dan kun je ze beter handelen.
    - Een knop om alle voertuigen tegelijk retour post te sturen.
    - Na 2 maanden van afwezigheid van een Team Admin kan de Co-Admin het team overnemen. Na afwezigheid van beiden, kan een gewoon lid na twee maanden van afwezigheid het team overnemen.

  • Vandaag een aantal kleine verbeteringen voor jullie in petto:
    - Voertuigen kunnen nu worden doorgestuurd van Team naar Team inzet. Handig!
    - Twee nieuwe inzet snelheden waarmee de meldingen komen, dat zijn 5 en 10 minuten. Dan kun je ze beter handelen.
    - Een knop om alle voertuigen tegelijk retour post te sturen.
    - Na 2 maanden van afwezigheid van een Team Admin kan de Co-Admin het team overnemen. Na afwezigheid van beiden, kan een gewoon lid na twee maanden van afwezigheid het team overnemen.

    Dit zijn zeker goede verbeteringen vooral het doorzetten naar team inzet.
    :thumbsup: :thumbup:

  • Goed bericht, alleen hoe stuur je jouw voertuig door van Team naar Team ?


    Teaminzetten koppelen

    De enige optie voor het doorsturen van voertuigen die ik nu kan vinden (als die er niet eerder in zat) is dat als je op een voertuig klikt, je een lijst met meldingen met groene 'Alarmering' knoppen hebt.
    Als je dan op zo'n knop drukt komt er bij dat voertuig een kopje 'Volgende alarmering' te staan, waar deze dan na afronding van het huidige incident heen zal rijden. (zowel voor eigen als team inzetten mogelijk)


    Groet,
    Data

  • Dat klopt, echter in de tekst staat van team naar team !


    Het was inderdaad al mogelijk om een inzet, die je zelf niet compleet kon uitvoeren, te delen met jouw eigen team. Echter dat is niet Team naar Team.


    Wij hebben bijv. Team Oldambt ( Oost Groningen ), maar willen een andere Team ( Groningen Noord ) helpen met voertuigen. Dit moet dan mogelijk zijn volgens de introductietekst.

  • Volgens mij is het juist dat je van de ene inzet in een team door kan naar de volgende melding in het team. Althans zo lees ik het.


    Wat ik verder afvraag is waar het knopje is voor alles want die zie ik niet.

  • Volgens mij is het juist dat je van de ene inzet in een team door kan naar de volgende melding in het team. Althans zo lees ik het.


    Wat ik verder afvraag is waar het knopje is voor alles want die zie ik niet.

    Dat knopje is alleen beschikbaar als er voertuigen ter plaatse zijn. Dan staan er onder al je aanwezige voertuigen de knoppen 'Alle eigen voertuigen retour post sturen' en 'Eigen ambulances retour post sturen'.


    Verder lees ik het inderdaad ook zo dat je binnen je eigen team en binnen je eigen meldingen voertuigen door kunt sturen. Zoals al eerder aangegeven op dit forum gaat van team naar ander team waarschijnlijk nooit een optie worden, toch?


    Als dat zo is wat jij zegt, dan is het niets nieuws, want zo lang ik het gebruik kon dat al.

    Nu heb je wel twee kopjes bij het door alarmeren van een voertuig (team en eigen meldingen). Was dit ook al zo?

  • Als dat zo is wat jij zegt, dan is het niets nieuws, want zo lang ik het gebruik kon dat al.

    Dan kon je meer dan ik kon. Ik kon wel een wagen op weg naar een incident een tweede incident toekennen.
    Echter kon dit niet naar een incident dat door een teamlid was vrijgegeven.


    Recent bij de storm was dat bijvoorbeeld heel handig geweest en zei men hier ook dat het een optie was om toe te voegen. Dat hebben ze snel gedaan. Dank er voor.


    Wat betreft het knopje. Ik lees nu dat het om de retourmelding gaat.

  • Dat knopje is alleen beschikbaar als er voertuigen ter plaatse zijn. Dan staan er onder al je aanwezige voertuigen de knoppen 'Alle eigen voertuigen retour post sturen' en 'Eigen ambulances retour post sturen'.
    Verder lees ik het inderdaad ook zo dat je binnen je eigen team en binnen je eigen meldingen voertuigen door kunt sturen. Zoals al eerder aangegeven op dit forum gaat van team naar ander team waarschijnlijk nooit een optie worden, toch?

    De knop 'Alle eigen voertuigen retour post sturen' is nieuw en daarmee hoef je ze niet allemaal stuk voor stuk retour post te sturen maar in 1 keer. Scheelt een hoop klikken. En 'Eigen ambulances retour post sturen' bestond al.


    Eerst werd er geklaagd door meerder mensen die voertuigen door sturen (bij melding aanwezig zijn en alvast een vervolg melding geven, kan alleen momenteel alleen pér voertuig) niet werkte bij verschillende team meldingen. Meldingen die personen open zetten, maar vooral ook het nieuwe Event onweer waar veel team meldingen worden gecreëerd. Het van Team-melding naar Team-melding werkte niet, je kon voertuigen die ergens ter plaatse waren alleen doorsturen naar eigen meldingen en niet naar team meldingen.

  • Vandaag een aantal kleine verbeteringen voor jullie in petto:
    - Voertuigen kunnen nu worden doorgestuurd van Team naar Team inzet. Handig!
    - Twee nieuwe inzet snelheden waarmee de meldingen komen, dat zijn 5 en 10 minuten. Dan kun je ze beter handelen.
    - Een knop om alle voertuigen tegelijk retour post te sturen.
    - Na 2 maanden van afwezigheid van een Team Admin kan de Co-Admin het team overnemen. Na afwezigheid van beiden, kan een gewoon lid na twee maanden van afwezigheid het team overnemen.

    team admin is al langer dan 2 maanden weg. Hoe kan ik overnemen als co-admin?