Geen heli's meer tussen beschikbare voertuigen.

  • Ik krijg sinds gisteren geen heli's meer in de lijst 'ambulance' tussen de beschikbare voertuigen.


    Desondanks de Heli er vaak het snelste is dus bovenaan de lijst zo moeten staan.

  • Nee geen last van zoals hij hierboven beschrijft, wel omdat ik veel voertuigen heb, maar dan druk ik even op de sneltoets N en dan zijn ze er weer :-D


    Misschien bij jou ook het probleem Stijnh? Staat dan gele balk boven je tabbladen: voertuigweergave limiet is bereikt. Ontbrekende voertuigen worden niet weergegeven.


    Zoja, dan kan je sneltoets N gebruiken om alles weer te laten zien.
    Zonee, dan weet ik het ook niet :p


    Pascal

  • Die gele balk krijg ik al zeer lang, en daar heeft het niets mee te maken.


    De ene keer staat de heli er wel bij, maar gaat men deze berekenen op basis van aantal km's ipv aanrijtijd ....


    De andere keer moet je de naam ingeven in het zoekveld, en dan komt deze na 40 seconden plots wel.



    Anderzijds heb ik wel knoppen met voertuiggroepen, zo heb ik per heli een aparte knop dat ik kan indrukken... en zo werkt het onmiddelijk.

  • Ondertussen bij iedere interventie eens gekeken en getest ..... De dichtste voertuigen in afstand krijg ik in mijn lijst gerangschikt op aanrijtijd ....... En de mmt's liggen in afstand verder, dus krijg ik deze op km berekend en komen niet in beeld omdat ze zover naar onder staan.