Melding onwelwording verdwijnt niet

  • Hallo,


    Net nieuw in het spel. Ik heb inmiddels een ambu standplaats gebouwd maar nog geen ambulance(niet genoeg credits). Ik heb een melding onwelwording gehad, waarbij een ambulance benodigd is. "Hulp bij inzet" werkt niet, want ik kan dan nergens op klikken om bijstand te vragen. De melding blijft dus al heel de avond staan, en de "life balk" van de patient blijft ook hetzelfde hangen, op ongeveer 80%.


    Wat moet ik hier mee doen?
    Alvast dank!

  • Zit je in een team?
    Dan kun je links onderin de melding op het "Deel" icoontje klikken, zodat teamleden een ambulance kunnen sturen.


    Anders heb je twee opties:
    1. 24 uur wachten, dan verdwijnt de melding automatisch zonder vergoeding
    2. 2 Coins betalen (ook links onderin) en de melding zo afronden


    Data

  • welkom bij het spel zou ik maar zeggen, althans het is een beetje raar dat als je een nieuwe ambulance standplaats bouw dat je geen ambulance krijg, het is altijd in den beginne van het spel geweest dat je bij iedere standaard post een gratis voertuig tot je beschikking krijg, Dit heb je met brandweer / politie en ook ambulance.


    Ik heb net een ambulancepost geopend...zie afbeelding hieronder.... mijn advies aan jouw is....klik op gebouw verwijderen en krijg je credits terug, heb je coins gebruikt dan krijg je dat ook terug.



    Gezien je nieuw in het spel ben kan ik begrijpen waarom je hiervan niets weet, misschien de tip voor je om de handleiding eens door te nemen of adequate hulp te vragen bij je teamleden. Deze kan je vinden rechtsboven in je gameplay browser.


    Of ik wil je team niet bekritiseren maar waarschijnlijk is er ook geen ziekenhuis waardoor je nog minder omzet heb.


    Als je net begonnen bent, moet je al helemaal niet aan restvoertuigen denken zoals ambulance of politie, gezien je een basisinkomen moet opbouwen en met ambulancevervoer zal je nooit meer dan 800 credits maximaal verdienen per rit en gemiddeld liggen de kosten op ruim 400 credits, dus veel verdienen doe je al helemaal niet omdat er waarschijnlijk ook geen ziekenhuis is in je team.


    De basisinkomsten van het spel is de brandweer, hier verdien je je credits mee, pas als je wat verder bent in het spel moet je pas naar politie of ambulance gaan kijken niet eerder.


    Wees slim....ga uit het team waar je zit, en zoek een grotere team en leer daar de efforts van het spel kennen zodat zij je kunnen helpen en dat je het spel rustig kan begrijpen en opbouwen, als je wat groter bent kan je altijd weer terug naar deze team.


    De hulp bij inzet button geeft een venster weer met extra informatie om je melding af te ronden, gewoon wat extra informatie.


    Enne kan je niet meer het gebouw verwijderen omdat de 24uur verstreken is...kan je twee dingen doen, of helemaal opnieuw beginnen of hulp vragen bij een wat grotere team, het zal moeilijk worden voor je en het vraagt doorzettingsvermogen maar met de juiste hulp kan het goed gaan komen.


    Uiteindelijk is het jouw gameplay.