[FO-006] Rank Lijst Topspelers / Landelijk events

  • Zit net te kijken bij topspelers, en valt mij op dat je niet kan zien welke "rank" je hebt in de toplijst. Zou wel handig zijn om te weten dat je b.v. op 1200 of op 400 staat als je jezelf opzoekt.


    Tevens is het misschien iets om een landelijk event te krijgen op een random tijdstip, waarbij alle spelers (ongeacht team) kunnen deelnemen? (Zou hier graag feedback op krijgen)

  • en wat verwacht je bij een landelijk event, alleen uit nederland gezien we ook spelers hebben die erbuiten zitten die mag je natuurlijk niet vergeten, we hebben natuurlijk dagelijks de grote inzet en de events die iedereen al krijgt naarmate je groeit in het spel

  • Ik begrijp dat spelers buiten nederland zitten, maar moet ergens een idee beginnen.


    Een landelijk event is een inzet waarbij alle spelers binnen een ~300KM kunnen deelnemen, hierbij zal het een GRIP 3 of hoger zijn. Enkel 1~2x per maand.


    Betaling is dan ook per inzet en niet gebasseerd op de melding zelf.

  • En hoe wil je deze inzetten dan precies modereren?
    Er zijn diverse discussies te vinden op dit Forum over spelers die de mogelijkheid willen hebben om voertuigen van teamgenoten terug te trekken, omdat zij teveel sturen.
    Bovendien zou er dan ook moderatie moeten komen op de berichten die gepost kunnen worden in dat incident, net zoals bij de huidige inzetten.


    In principe een prima idee, alleen qua uitvoering heb ik zo mijn twijfels...


    En het tweede idee, de Rank voor de naam in de lijst Beste Spelers, staat als goedgekeurd...


    Data