Teaminzet delen met ander Team

  • Ik vroeg me af of het ook mogelijk is/wordt dat teams met elkaar kunnen koppelen !


    Daar bedoel ik mee: Ik heb bijvoorbeeld Team Brandweer Oldambt, daar heb we bijv. geen HV met boot, Maar Team Menterwolde of Groningen heeft hem wel. Dus wil ik assistentie vragen van een andere team.
    In de werkelijkheid gebeurt dit natuurlijk ook. Oldambt heeft Boot nodig en Hoogezand, Groningen of Delfzijl stuurt er eentje.


    Ben benieuwd of dit kan of nog komt.


    M.v.G,
    Fred

  • Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met koppelen.


    Dit is min of meer het spelen in teams. Door bepaalde spelers bepaalde posten te laten bezitten en een melding in het team vrij te geven, kan een melding samen worden opgelost.

  • Hallo,
    Dat klopt, echter stel voor dat niemand in het team een boot heeft, maar een team uit Groningen die heeft er wel eentje. Kun je die dan vragen eentje te sturen, of kan dit alleen maar in eigen team opgelost worden

  • Daadwerkelijk koppelen tussen teams zal nooit mogelijk worden, simpelweg omdat het dan veel te complex wordt. De hoeveelheid data die ermee gemoeid gaat, weegt niet op tegen de voordelen.


    De enige oplossing is binnen het eigen team een betreffend voertuig aanschaffen.