Voertuiggroep kan niet naar UGS gestuurd worden

  • Ik merk sinds deze week dat ik een groot aantal voertuiggroepen niet meer naar een UGS kan sturen.


    Tot vorige week werkte dat zonder problemen dus er moet iets veranderd zijn.


    Het is ook niet zo dat de afstand te groot is dus daar ligt het ook niet aan.


    Maar ik kan nu zelfs geen voertuiggroepen uit Haaglanden naar Zeeland sturen.

  • het duurde ff maar ben ook niet zo snel meer.....
    net geprobeerd ! van de voertuig groepen die ik in mijn alarm en uitrukregels heb gemaakt ingezet op een UGS, alle zullu;s 19 stuks in totaal vliegen gewoon naar de UGS toe. voor de lol andere voertuigen ook maar gedaan en die rijden allemaal naar het strijdtonele UGS.


    en er is geen km beperking om voertuigen te koppelen aan je UGS.

  • Ach misschien niet zo snel, je geeft in ieder geval een reactie :-)


    Nou ik heb nog steeds hetzelfde probleem en het maakt niet uit of de UGS nu dichtbij of ver weg is.


    Ik denk dat het komt door het aantal voertuigen.


    Zoals je in bijgaande screenshot kan zien heb ik (sinds kort volgens mij) een tabje staan met verschillende overzichten van voertuigen.
    Ik denk (maar dat weet ik niet zeker al lijkt het er wel heel erg op) dat als ik een voertuiggroep selecteer alleen de voertuigen die er daadwerkelijk onder staan worden gealarmmeerd en de voertuigen op het andere blad niet. Dus als ik twee maal alles selecteer op de afzonderlijke tabbladen dan is het meeste wel onderweg.


    Ik denk dat ik net als bij de normale voertuiginzet de gele balk mis waardoor ik alles in 1 keer kan selecteren.


    Dus misschien kunnen ze dit er in bakken, of het frutseltje met de tabbladen er weer uit slopen.


    En ja ik weet het, het is een luxeprobleem omdat ik wat veel voetuigen heb.