[DONE] POI Suggestie Gevangenis.

  • Misschien een POI maken of enkele interventies koppelen aan de teamgevangenissen.



    - Opstand in gevangenis ( kun je een grote en kleine variant van maken zoals vermiste personen ). >>> liefst ook met meerdere secties ME.
    - Doorsnee medische oproep in gevangenis waar je dan extra politie moet meesturen voor het transport naar het ziekenhuis . ( of is dit anders in Nederland ? )
    - Huiszoeking of inval na vermoeden van drugshandel
    - Gewapende man verschanst zich in de cel ( leuk vanaf dat er bvb een AT in het spel komt ) .
    .....




    Geplande inzet:


    - controleactie in gevangenis
    - cipiers zijn in staking en politie neem bewaking over ( in Belgie laatste jaren al veel gebeurd )



    Onderstaande interventies kun je ook aan de POI koppelen ;-) .


    IP-014 Goedgekeurd Ontsnapte gevangene


    IB-03 Goedgekeurd Brand gevangenis
  • In Nederland heeft justitie veel eigen teams. Zij hebben zelfs een eigen AT, het BOT. Zij zijn speciaal getraind voor het gevangeniswezen. Ook doen zij vervoer van personen van en naar de rechtbank waar extra dreiging op staat. Justitiepersoneel doet ook zelf zoekingen, het hele meldkamerverhaal komt hier ook niet in voor.


    Ik durf te zeggen dat justitie het in Nederland goed voor elkaar heeft qua veiligheid. De politie komt hier heel weinig tot niet in voor.


    De doorontwikkeling van de blauwe kolom staat hoog op de lijst binnen het spel.

  • In Nederland heeft justitie veel eigen teams. Zij hebben zelfs een eigen AT, het BOT. Zij zijn speciaal getraind voor het gevangeniswezen. Ook doen zij vervoer van personen van en naar de rechtbank waar extra dreiging op staat. Justitiepersoneel doet ook zelf zoekingen, het hele meldkamerverhaal komt hier ook niet in voor.


    Ik durf te zeggen dat justitie het in Nederland goed voor elkaar heeft qua veiligheid. De politie komt hier heel weinig tot niet in voor.


    De doorontwikkeling van de blauwe kolom staat hoog op de lijst binnen het spel.

    Toch weer wat geleerd vandaag.