Oranje Balk Voertuiglimiet

  • Ik wou zojuist even wat meldingen afhandelen echter boven de tabbladen met voertuigen staat nu een gele balk met voertuig limiet bereikt, Hierdoor is mijn MMT nu niet meer inzetbaar en deze staat ook niet meer tussen de voertuigen.
    Ik kan nu dus een aantal meldingen niet afhandelen, ze zijn ook niet op inzet.
    Iemand die hier meer van weet


    (EDIT) ik zie nu dat ik nog veel meel voertuigen mis hierdoor kan ik zeer beperkt meldingen afhandelen.

  • Dat klopt inderdaad...
    Als je echter op die oranje (of gele, hoe je het ziet) klikt, worden de resterende voertuigen ook geladen.
    Dit is iets wat gedaan is om de snelheid te bevorderen bij grote hoeveelheden voertuigen...


    Dat de helikopter niet beschikbaar is klopt inderdaad, die wordt dus ook geladen bij het aanklikken van de balk.
    Mogelijk dat er in de toekomst nog verandering in komt, in de zin van dat helikopters nooit kunnen "verdwijnen"


    Data

  • Apart.
    Als ik op de oranje balk klik, laadt hij de Lifeliner gewoon.
    Zowel in de Alarm- en Uitrukregels als in de Voertuigenlijst...


    En als je op de balk klikt en vervolgens de naam van de lifeliner invoert in de zoekbalk?
    Gebeurt er dan nog steeds niks?


    Data

  • Hallo Data.


    Zowel in de voertuiglijst en uitrukregels staan geen lifeliners of mmt auto's.
    Ik kom er nu ook achter dat mijn voekbalk voor de voertuigen ook verdwenen is.


    Ik kan het MMT wel alarmeren als ik rechtstreeks naar de standplaats ga de heli aanklik en via dat menu alarmeer maar dat is wel een hoop extra werk


    En nu ineens na ik ze via een omweg heb gestuurd staan ze er wel allemaal tussen vreemd maar goed het lijkt opgelost, in ieder geval thanks voor de hulp en mocht er weer iets veranderen dan meld ik dat hier wel even :thumbsup:

  • Fijn dat het alarmeren in ieder geval weer werkt...


    De zoekbalk is er gewoon nog, alleen die zit verschuilt achter een klein knopje...


    Nadat je op dat vergrootglas hebt geklikt, verschijnt de zoekbalk


    Data