Forumbericht verwijderen door Plaatser

  • goede dag


    is het hier ook mogelijk om als je een bericht hebt geplaatst ook te kunnen verwijderen.
    heb namelijk een bericht geplaatst alleen die was overbodig geweest en dacht ik haal hem gelijk weg maar dat is helaas niet mogelijk.


    ik hoor graag of dat mogelijk is krijg het namelijk niet gevonden in een ander forum bericht

  • Ik weet niet of die er bij jullie ook is of alleen voor Admins, maar als ik bij een bericht klik op bewerken komt er een uitklapmenu met de optie "Verplaatsen naar Prullebak"


    Data

  • Ik weet niet of die er bij jullie ook is of alleen voor Admins, maar als ik bij een bericht klik op bewerken komt er een uitklapmenu met de optie "Verplaatsen naar Prullebak"


    Data

    Zover ik kan zien hebben wij dat niet.
    Overigens misschien nog een idee om een zelf aangemaakt topic ook te kunnen verwijderen?
    Dan kunnen wij zelf ook ons steentje bijdragen en ligt het niet allemaal bij jullie.

  • Ik weet niet of die er bij jullie ook is of alleen voor Admins, maar als ik bij een bericht klik op bewerken komt er een uitklapmenu met de optie "Verplaatsen naar Prullebak"


    Data


    Nee helaas die optie hebben wij niet @Data misschien dat het een mogelijkheid is zoals @Gieske1985 ook al zegt om dit mogelijk te maken ik weet niet of dat veel vraagt van de server en instellings mogelijk heden

  • een specifiek forum bericht in een onderwerp verwijderen kan niet als normale gebruiker, maar een forum bericht die jij gestart heb weer wel. dit is er al heel lang, klik hier maar even voor de uitleg en kijk bij onderwerp verwijderen.


    nadat je die stappen heb gedaan is t bericht rood en niet meer toegankelijk dan kunnen de moderators het bericht definitief verwijderen