Voertuigverzameling Duitsland

  • We kunnen altijd een postje plaatsen op het Duitse forum toch?


    Hoe had je het eigenlijk zelf willen zien? Want een van de redenen dat wij zijn begonnen met meldkamerspel is dat wij ons eigen verzameling niet genoeg konden laten passen met het Duitse systeem. Er zit een degelijk verschil tussen Duits en Nederlandse voertuigen.


    Om een idee te krijgen, kun je eens kijken naar onze verzameling op Leitstellenspiel: https://www.leitstellenspiel.de/vehicle_graphics/1183

    @Woukaa nog nieuwe ontwikkelingen??
    EEven terugkomend op je vraag hoe ik het zou zien: eigenlijk hetzelfde als de voertuigverzameling die wij in de Nederlandse versie gebruiken alleen dan met Duitse voertuigen.

  • Ik heb een poging gewaagd inderdaad. Helaas is er niet positief gereageerd, en heeft het zelfs stof doen opwaaien waardoor een andere kleine verzameling die hier reeds beschikbaar was ook verwijderd werd.
    Men is in duitsland blijkbaar doodsbang voor copyright.

  • Ik heb een poging gewaagd inderdaad. Helaas is er niet positief gereageerd, en heeft het zelfs stof doen opwaaien waardoor een andere kleine verzameling die hier reeds beschikbaar was ook verwijderd werd.
    Men is in duitsland blijkbaar doodsbang voor copyright.

    Oke in ieder geval dankjewel voor de moeite :)

  • nou laat ik maar de eerste zijn dan, let wel op....op de afbeeldingen die ik gebruik staan copyright op
    en die rechten heb ik verkregen voor de nederlandse versie van dit spel..


    Er staat nu nog maar 1 voertuig in, zal van de week nog wat restvoertuigen erbij plaatsen
    De Blauw blauw moet nog wat aan gebeuren maar dat is ook niet de eerste prioriteit vind ik zo zeer


    Je kan de duitse politie test versie vinden onder:


    Duitse politie test


    tzt zal de naam veranderd worden, maargoed er is een begin en ik hoop dat andere tekenaars/designers ik hiermee misschien uitdaag hierin mee te doen.


    Indien jij foto's heb van politievoertuigen anno 2017-2018 met daarbij ook de rechten, en je ben bereidt ze te delen dan hou ik me aanbevolen.

  • Ziet er goed uit.
    Ik ben benieuwd naar de rest :)