[FO-514] Coins inruilen voor Credits

  • Beste lezers,


    Ik zat te denken soms heb je bijvoorbeeld 13 coins over ofzo en denk ik wat moet ik daar bijvoorbeeld mee je kan er nieuwe bij kopen tuurlijk, maar nu zat ik te denken is het misschien niet leuk dat als je bijvoorbeeld 13 coins in levert 250.000 credits krijgt ofzo.


    Dus dat je coins kan ruilen tegen credits als dit mogelijk is?


    Als dit niet kan houdt het op maar dacht misschien leuk idee


    Groetjes Fernando

  • dan is het niet leuk meer het spel vindt ik dan koop je je niveaus beetje vals spelen voor degene die netjes incidenten afhandelen en helemaal in vergelijking 13 coins tegen 250,000 credits is wel erg hoog


    je kan trouwens met je coins incidenten afhandelen opleidingen versnellen en posten uitbouwen etc dus ze komen toch wel op denk ik zo ??


    als je het mij vraagt beetje een onzin uitbreiding maar goed meningen zijn verdeelt


    groet :-)

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • ja dat is zo en die verhouding was meer voorbeeld dan moet je gewoon kijken hoe je dat doet maar inderdaad je zou het kunnen gebruiken bij versnellen van melding en opleidingen

  • zelf als je nog maar 3 coins heb ofzo kan je er nog arrestanten of ziekenhuisplekken mee vrij kopen

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!: