[VB-504] Havendienst

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Nieuwe Suggestie? Controleer eerst de Suggestielijsten in de topics Voertuig Suggesties, Incident Suggesties en Functie Suggesties of deze suggestie al eerder is voorgesteld.

• Dit idee is ook afgekeurd vanwege de beperkte hoeveelheden in Nederland...

Als we kiezen tussen reddingsbrigade en havendienst -> wordt dat reddingsbrigade. Laten we wel even bedenken dat het ook behapbaar moet blijven, we kunnen 250 verschillende diensten op goedgekeurd gaan zetten, dat wil niemand.

Laten we niet een te groot punt maken van waarom iets wel of niet komt.

Scheiding water en wegen blijft een probleem, maar in geval van reddingsbrigade behapbaar; post op het land, incident nabij het water -> net als WOA. Bij de havendienst hebben we een aanrijroute via water = probleem. KNRM staat blijkbaar als goedgekeurd op de lijst, geen idee wat daar de reden van is, ben ik geen fan van in ieder geval...
      Content Manager Meldkamerspel.com

Opmerkingen, tips of ideeën voor het spel? Je mag mij altijd een bericht sturen!
    • Timo641 wrote:

Dit idee is ook afgekeurd vanwege de beperkte hoeveelheden in Nederland...

Als we kiezen tussen reddingsbrigade en havendienst -> wordt dat reddingsbrigade. Laten we wel even bedenken dat het ook behapbaar moet blijven, we kunnen 250 verschillende diensten op goedgekeurd gaan zetten, dat wil niemand.

Laten we niet een te groot punt maken van waarom iets wel of niet komt.

Scheiding water en wegen blijft een probleem, maar in geval van reddingsbrigade behapbaar; post op het land, incident nabij het water -> net als WOA. Bij de havendienst hebben we een aanrijroute via water = probleem. KNRM staat blijkbaar als goedgekeurd op de lijst, geen idee wat daar de reden van is, ben ik geen fan van in ieder geval...
      Bedankt voor je uitleg, het viel me gewoon op en vond dat apart.
      In elk geval goed bezig geweest in deze opzet om suggesties te melden
      If the smoke moving faster than you can, you have been warned...