De mogelijkheid om een UGS te kunnen verplaatsen of voortijdig opheffen

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Nieuwe Suggestie? Controleer eerst de Suggestielijsten in de topics Voertuig Suggesties, Incident Suggesties en Functie Suggesties of deze suggestie al eerder is voorgesteld.

• De mogelijkheid om een UGS te kunnen verplaatsen of voortijdig opheffen

Nadat iemand een UGS geplaatst heeft kan deze de eerste 24 uur niet meer verplaatst danwel opgeheven worden. In de praktijk kan een UGS altijd verplaatst worden (bv als de wind draait bij een gevaarlijke stoffen incident) of opgeheven worden als die niet meer nodig is (Bv als het incident meester is en aflos dmv vrije instroom kan plaatsvinden en retour dmv vrije uitstroom). Ik vroeg me daarom af of het een goede suggestie zou zijn om de mogelijkheid te hebben een UGS te kunnen verplaatsen of opheffen. Dit kan ook handig zijn als iemand een UGS per ongeluk op een verkeerde plek zet bv aan de verkeerde kant van een snelweg, eenheden moeten dan bij vertrek vanaf de UGS soms eerst naar de volgende afrit, dan omkeren en dan door naar de plaats incident.
  • Dank Thijmen ik had gezocht maar die over het hoofd gezien die FT-013. Punt in de dialoog onder dat nummer is wel dat zoals het daar op me overkomt, je een UGS eerst moet verwijderen en dan nieuw neerzetten als je een UGS wilt verplaatsen. Dat houdt dan in dat na het plaatsen alle mensen die er voertuigen hebben staan hun voertuigen er opnieuw aan moeten koppelen/alarmeren. Als er naast een optie verwijderen een optie verplaatsen met behoud van gekoppelde/gealarmeerde voertuigen zou zijn dan scheelt dat denk ik voor de mensen?