Dashboard

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

Ongelezen topics

Topic Reacties Laatste reactie

23-03-2020 Een woord van Wouter

9

thijmen1210

SVM Haakarmbak

2

brandweerrockanje

Gedwongen stoppen team inzet / grote inzet

8

michel_1

badges afbeeldingen

0

Sticky SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

245

01meldkamerarnhem01

Recente Activiteiten

• ZaanseMartin -

Vindt thijmen1210’s post leuk in de conversatie 23-03-2020 Een woord van Wouter.

Like (Post)
    Ik begin met mijn excuses aan te bieden: sorry! ik heb de afgelopen tijd vaak genoeg geklaagd over de ontwikkelaars dat de server niet werkt en dat ze daar iets aan zouden moeten gaan doen. Vaak kregen we terug dat er veel zieken waren en dat ze daarom…
  • thijmen1210 -

Heeft gereageerd op de conversatie 23-03-2020 Een woord van Wouter.

Ik begin met mijn excuses aan te bieden: sorry! ik heb de afgelopen tijd vaak genoeg geklaagd over de ontwikkelaars dat de server niet werkt en dat ze daar iets aan zouden moeten gaan doen. Vaak kregen we terug dat er veel zieken waren en dat ze daarom…
  • brandweerrockanje -

Heeft gereageerd op de conversatie SVM Haakarmbak.

Ha thijmen1210, Ik weet dat ze in Rotterdam haakarmbak voor hebben, wellicht hebben ze die in andere viligheidsregio's ook, vooral bij regio met grote havens. Sommige regio's heeft het SVM middel gewoon in vaten. Ik weet zeker dat meerdere regio's…
  • MeldkamerBB -

Vindt Karst’s post leuk in de conversatie 17 - Roepnummeroverzicht Brandweer Rotterdam-Rijnmond (17).

Like (Post)
    Quote van MeldkamerBB: “Goedemorgen, Brandweer Mijnsherenlaan heeft vanmorgen aangegeven dat ze een nieuwe hoogwerker hebben in plaats van de oude autoladder. De hoogwerker is al inzetbaar. Het roepnummer blijft het zelfde. Groet, Boas ” Wat voor…
  • michel_1 -

Heeft gereageerd op de conversatie Gedwongen stoppen team inzet / grote inzet.

Bij het afkopen van een melding van 2 coins krijgt iedereen Credits die er 1 wagen heeft staan.
  • thijmen1210 -

Heeft een nieuw topic geplaatst: badges afbeeldingen

Thread
    Nog even aanvullend op dit topic: forum.meldkamerspel.com/index.…highlight=kerst#post19812 wat is gesloten zonder dat alle fouten zijn opgelost. Bij de sinterklaas award is de afbeelding terug, maar bij de kerst award staat nog steeds geen tekst,…
  • thijmen1210 -

Heeft gereageerd op de conversatie SVM Haakarmbak.

als alleen Rotterdam deze haakarmbak heeft, dan ben ik bang dat deze suggestie afgekeurd gaat worden. Het kost veel tijd en moeite om zo'n voertuig in het spel te krijgen en als maar een paar brandweerkazernes in heel Nederland dit voertuig hebben, dan…
  • brandweerrockanje -

Heeft een nieuw topic geplaatst: SVM Haakarmbak

Thread
    Mij leek het een goed idee om een SVM(schuimvormendmiddel)haakarmbak to te voegen aan de haakarmbakken. De Gezamelijke Brandweer in Rotterdam heeft ze bijv. voor branden met gevaarlijke stoffen. Ik hoop dat jullie er wat mee gaan doen, al hoeft en kan…
  • Spydah -

Vindt sitrep’s post leuk in de conversatie Afbeeldingenverzameling Sitrep.

Like (Post)
    Het viel op dat er lange tijd geen nieuwe afbeelding-verzameling meer tevoorschijn is gekomen. Bij deze heb ik dus een nieuwe verzameling gemaakt met een nieuwe zwaailicht techniek en zoveel mogelijk realistische vtg bij de juiste benaming gezet. Het…
  • Scheri -

Vindt Data’s post leuk in de conversatie SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar.

Like (Post)
    Duitsland is weer terug online. In principe hebben onze problemen niks met Duitsland te maken. Wij lopen (vooralsnog) op een andere infrastructuur als zij. Eén van de interne servers van de ontwikkelaar zal vermoedelijk plat liggen. Alle spellen zijn…