Posities door Yoeri

    Goede middag Ree63,

    bedankt voor je bericht.


    ik snap jullie frustratie! en ik vat het niet persoonlijk op!

    en je hebt gelijk het is tijd dat er daadwerkelijk dieper gezocht wordt vanuit XY (duitse ontwikkelaars), maar wij kunnen niet meer dan het melden. en Update's aanvragen omtrent de Foutieve meldingen die we doen.


    ik hoop dat ik jullie spelers snel inhoudelijk een beter bericht kan geven. over wat er gaat gebeuren en wat de fout is. Ik beloof het niet, en dat doe ik bewust en waarom doe ik dat? Omdat ik niet een belofte ga maken die ik misschien wel helemaal niet waar kan maken, vandaar dat ik het oprecht vanuit mijn hart voor het spel en voor jullie spelers zo spoedig mogelijk een update kan geven.


    En onze oprechte excuses, als het spelen minder leuk wordt, want dat is natuurlijk niet wat wij willen!



    En bedankt voor het monitoren met tijden welke fouten er zijn. wordt gewaardeerd!

    Goede middag Kiek,

    ik ga zeker in met je verzoek om het na 22u te spelen, zodat ik zelf ook kan inzien waar jullie zo gefrustreerd van raken omtrent het spel. want ook ik wil het liefst dat het spel te spelen is zonder foutmeldingen e.t.c dus ik ga er zeker naar kijken. En ik ga ook voorleggen bij de rest van het Gameteam collega's of we hier ook meer inhoudelijk over kunnen communiceren richting de spelers.


    ik kom op deze citaat terug als ik hier een antwoordt op heb!

    Beste leden,

    Wij als gameteam vinden het ook heel jammer dat wij en jullie problemen ondervinden. En doen onze best om deze altijd zo snel en zo goed mogelijk bij de Duitse ontwikkelaars neer te leggen..... En dat hebben dit keer ook weer meerde malen gedaan dus ik wil ook beetje hulp van jullie door als de problemen heftiger worden en of langer blijven dan 1uur meld het dan zeker via onze communicatie plekken. dan kunnen wij er achter aan blijven gaan :)



    Jullie game team!

    Goede middag,

    Ik vind het een goed idee! Ik heb even gekeken of deze ook al op de suggestielijst staat!

    Hij staat er al op en is ook al goed gekeurd Hij staat onder VO-003 ik heb voor jullie ook de link er bij gezet!


    [VO-003] Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EODD)

    Nogmaals, ik vind het ook een goed en vooral een leuk idee!

    Als ik jullie een tip mogen geven?


    plaats een politie opkomst gebouw en zet er bij EOD en koop de voertuigen DA & DB en dan heb je bij afbeeldingverzameling in het spel, een zoekbalk typ daar EOD in, en zie daar je EOD voertuigen ;)

    zo doe ik het nu namelijk ook!

    Sorry voor de dubbelpost, Ik heb iets heel kleins opgemerkt. Ik weet niet of dit al bekend is bij jullie maar als je de lifeliner dooralarmeert staat er bij de volgende melding van de lifeliner "direct naar deze inzet rijden". Misschien zou voor het type lifeliner/zulu de knop naar "direct naar deze inzet vliegen" kunnen worden aangepast?

    Ik wilde hier geen apart topic voor aanmaken gezien het maar 1 knop is in een groot spel en niet iedereen beschikt over heli's.

    Hoi hoi,


    Het is bekend bij ons, en we gaan kijken of we het kunnen laten aanpassen.


    Bedankt voor je melding!

    iemand de melding assistentie huisarts eerder gezien of is deze voor morgen heb hem namelijk nu al!!!

    hij staat niet in de mogelijke incidentenlijst maar heb hem al wel.


    gr.hylko

    Goede Morgen, Hylko.


    ik heb even gecheckt wat je zei. Maar de missie zat al in de game :) en als je via het zoekbalkje Assistentie alleen al intypt en dan naar onder gaat zie je hem staan ;)

    en de missie werkt op POI (Point of intrest)

    Fijne dag nog!

    Nu we sinds maandag jl. die melding hebben zorg om welzijn, is het heroverwegen van een schouwarts als uitbreiding een optie?

    Hoi,

    in het spel doen wij geen meldingen zoals lijkvindingen etc. Dat zijn meldingen waarbij nare dingen bij leden kunnen opwekken.


    Maar wel bedankt voor je idee! wordt gewaardeerd


    Heb even na gevraagd aan me collega's of het al eerder besproken is. hier onder staat de topic met verdere informatie etc.

    Topic "Lijken"

    Dankjewel voor de melding. Dit is een bekend fenomeen. Gebeurt het nu nog steeds? Er is namelijk een grote kans dat het probleem te maken heeft met de serverperikelen van de afgelopen dagen. laat het ons dan gerust nog weten. Ook voor de overige spelers als jullie hier ook last van hebben laat het ons dan weten.