23-02-2017 Statussen update

  • Ik heb weer iets gevonden. Als een wagen op een UGS is. Doet die net of die een spraak oproep heeft terwel hij eigenlijk Status 2 (rood) ter plaatse zou moeten aangeven. Nu geeft die wel Status 2 aan alleen knikkert die van zwart naar rood. Zie afbeeldingen.


    Wat ook een Status zou kunnen zijn om hem te veranderen in Status 4 Beschikbaar.

  • Heb het net getest, met resultaat:
    Voertuigen zijn onderweg (status 4) maar in de UGS staan ze op status 1.
    Voertuigen zijn op de UGS (status 5) maar in de UGS staan ze op status 2.


    Heb het gemeld bij Sebastian, maar het kan zijn dat hij er voor het weekend geen tijd voor heeft... Zeker omdat alle statussen verkeerd worden weergegeven in de UGS en dat dus best wat tijd kost om kloppend te maken...


    Afwachten dus :thumbup:


    Data

  • Zou nu opgelost moeten zijn, heb het zelf ook getest en volgens mij klopt het zo weer


    Data

    Ja hij geeft de statussen nu goed weer volgens mij als de wagens op een UGS staan.


    Als ik weer wat tegenkom plaats ik wel weer een berichtje in dit topic. Want dit spel verdient het dat het er netjes uitziet en goed werkt. Zeker omdat de beheerders er heel veel tijd in steken voor dit fantastische spel! Het blijft een erg leuk spel om te blijven spelen. Ga zo door!

  • Ja hij geeft de statussen nu goed weer volgens mij als de wagens op een UGS staan.
    Als ik weer wat tegenkom plaats ik wel weer een berichtje in dit topic. Want dit spel verdient het dat het er netjes uitziet en goed werkt. Zeker omdat de beheerders er heel veel tijd in steken voor dit fantastische spel! Het blijft een erg leuk spel om te blijven spelen. Ga zo door!

    Mooi, dan geef ik door aan Sebastian dat het zo weer opgelost is...
    In ieder geval bedankt voor het melden, dit zijn dingen die tijdens (en in dit geval ook na) updaten niet zomaar opvallen... Fijn dat er zo wordt meegedacht :thumbup:


    Data

  • Ik heb weer iets gevonden. Als een wagen op een UGS is. Doet die net of die een spraak oproep heeft terwel hij eigenlijk Status 2 (rood) ter plaatse zou moeten aangeven. Nu geeft die wel Status 2 aan alleen knikkert die van zwart naar rood. Zie afbeeldingen.


    Wat ook een Status zou kunnen zijn om hem te veranderen in Status 4 Beschikbaar.


    Foutje ondekt. De status 5 staat in de kazerne als beschikbaar maar deze blijven knipperen in de kazerne/posten. Deze knippert rood/zwart zoals bij de spraakoproepen. Maar zag dat de spraakoproepen inmiddels status 7 hebben gekregen.


    Dat klinkt een beetje als het zelfde wat ik ontdekt had bij de UGS op 24-feb-2017.


    Mij is het nog niet opgevallen dat hij knippert van rood naar zwart als een wagen bij karzene staat.

  • Foutje ondekt. De status 5 staat in de kazerne als beschikbaar maar deze blijven knipperen in de kazerne/posten. Deze knippert rood/zwart zoals bij de spraakoproepen. Maar zag dat de spraakoproepen inmiddels status 7 hebben gekregen.

    Kun je daar een screenshot van maken?
    Ik heb het namelijk wel gewoon correct:



    Of bedoel je iets anders?


    Data

  • Data.


    Hier een screenshot. Is als ik met de muis op de kazerne via de kaart heen ga. Dan gaat dit bij alle kazerne's knipperen. (per kazerne natuurlijk appart.) Auto's staan gewoon beschikbaar in de kazerne en zijn niet onderweg.

    Dankjewel voor je screenshot...
    Dit is naar mijn weten geen onderdeel van meldkamerspel (die pop-ups op de kaart).
    Kan het kloppen dat jij, zoals Pascal aangaf, LSS Manager gebruikt?


    Data

  • Ja dat klopt ik gebruik LSS Manager.

    Dan ligt dat probleem bij LSS Manager, gezien die kleine pop-ups bij je muis normaal niet in Meldkamerspel zitten.
    Deze ziet de huidige status 5 "Beschikbaar" nog steeds als de oude status 5 met de bijbehorende kleuren van de spraakaanvraag.
    Wij kunnen hier als Meldkamerspel zijnde dus niks aan doen, daarvoor moet je zijn bij LSS Manager.


    Dit probleem kan je dus het best aangeven bij Lost (alleen Duits) of op het forum-topic van LSS Manager (LSS Manager for meldkamerspel)


    Data