Pauzeren van Meldingen

  • Goedendag,


    Aangezien ik geregeld vaak speel en dus ook uitbreidingen maak van de bestaande posten etc. lopen de binnenkomende meldingen steeds maar door.


    Dat betekent dat als je 50 posten hebt met ieders 10 voertuigen dat de meldingenscherm snel vol loopt.
    Onderhoud aan andere posten worden dan eigenlijk gestoord. Aan de ene kant wil je de posten organisatorisch goed voor elkaar hebben, maar aan de andere kant wil je geen volle meldingen scherm hebben met weet ik veel hoeveel meldingen. En aangezien de meldingenscherm snel onoverzichtelijk wordt als je heel veel meldingen hebt en dan ook ook nog opschalingen er tussen blijven bij mij vaak meldingen staan of worden niet eens ontdekt.


    Zou het dan niet handig zijn dat de meldingen gepauzeerd kunnen worden zodat je de posten rustig kunt onderhouden ?


    Met vriendelijke groet,
    Fred


    Groep Brandweer Oldambt

  • Dat klopt,


    maar niet alle meldingen lopen synchroon met die 10 minuten waardoor je echte die 10 minuten "vrij" beschikbaar hebt. En de ene melding is de andere niet ! Bij de tijden zou denkt ik gemakkelijk een tabje bij kunnen met een 0 status !


    Ik volg persoonlijk de voertuigen op de "nieuw" verplaatsbare kaart op een heel groot scherm. Wat ik daar dan ook mis is bijv: de opschaling/ extra voertuig indicatie.


    Als je dan toch met onderhoud bezig bent van de posten cq. voertuigen zou het ook handig zijn, in het geval van een opschaling of extra voertuig aanvraag, dat het betreffende incident icoontje op het scherm gaat knipperen evt in een andere kleur.


    gr,
    Fred

  • Op de To-Do Lijst staat wel een optie waarmee je zelf het maximum aantal meldingen kunt instellen...


    Hiermee zou da je probleem opgelost zijn door dat op 0 te zetten, toch?


    Data