Oppervlaktereddingsteams Midden- en West Brabant

  • Beste medespelers,


    Ik ben een realistische speler in veiligheidsregio 20, oftewel Midden- en West-Brabant. Naar aanleiding van de berichten rondom de Oppervlaktereddingsteams, die in de toekomst mogelijk ook in het spel zullen verschijnen, ben ik op zoek gegaan naar die teams in mijn regio. Tot nu toe kwam ik echter alleen het team in Made tegen (met de PM-OVR 20-5405) en de brandweer Hank, die vermoedelijk met de TS meerijden.


    Nu is mijn vraag of er nog andere teams in MWB te vinden zijn. Het scannerforum, Brandweerspotters, Brandweervoertuigenonline én brandweer.org heb ik er al op nageslagen, maar niks gevonden.
    Hopelijk weet één van jullie er meer van!


    Bij voorbaat dank voor de hulp :)

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Kijk, daar heb ik wat aan, dank je wel!
    Klopt het dan dat enkel Made met een PM-OVR rijdt en de rest op de TSen meerijdt? Heb ik zo gauw namelijk niet in het plan kunnen vinden namelijk, maar het zou kunnen dat ik er overheen gelezen heb :p

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Kijk, daar heb ik wat aan, dank je wel!
    Klopt het dan dat enkel Made met een PM-OVR rijdt en de rest op de TSen meerijdt? Heb ik zo gauw namelijk niet in het plan kunnen vinden namelijk, maar het zou kunnen dat ik er overheen gelezen heb :p


    Dat lijkt inderdaad niet in het plan te staan, wellicht dat P2000 meldingen daar uitsluitsel over kunnen geven. Of er moet hier iemand meer van weten natuurlijk.

  • Toevallig de laatste tijd alleen maar waterongevallen in de Amerstreek, die gedekt wordt door Made.
    Als ik kijk naar de voertuigverdeling vermoed ik dat ze met TSen rijden, maar ik hoop dat iemand dat kan bevestigen dan wel ontkrachten.

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Anders moet je even kijken op http://www.hetbrandweerforum.nl, hierin zie je een lijst met voertuigen voor de betreffende regio die je wil.Wellicht kun je daarin al uitzoeken waar elke OvD dan wel HOvD geplaatst is.

    Allereerst bedankt voor de hulp!
    Het lastige is dat sinds vorige week nieuwe OVD-voertuigen in dienst zijn, waardoor ook de indeling een beetje veranderd is. Zo rijdt een westelijke OVD rond met een roepnummer dat hoort bij cluster zuid (afgaand op p2kflex en brandweer.org). Dat is natuurlijk best verwarrend :P
    Ik ga in ieder geval dat forum eens flink doorspitten, bedankt!

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL