Teamvoertuigen dezelfde Voertuigverzameling

  • Kunnen de voertuig plaatsjes onafhankelijk worden gemaakt ?


    nu gebruikt iemand een afb.verzamelingpakket en een ander zijn eigen afbeeldingen.


    Maar van elkaar kunnen we niets zien.


    alleen als je eigen gebruikt, ziet iemand het die ook zijn eigen gebruikt, maar iemand die afb.verzameling gebruikt niet en anders om.


  • Ik begrijp het idee niet helemaal, maar voor zover ik het begrijp bedoel je dat je voertuigen van een teamlid ook ziet als je eigen ingestelde afbeeldingsverzameling, ook al heeft diegene een andere afbeeldingsverzameling ingesteld.


    Op dat punt zal je altijd twee meningen houden en welke het beste is, dat weet niemand. Het enige wat ik kan zeggen is dat je niet voor niets een bepaalde afbeeldingsverzameling kiest, dus het is wel logisch dat alle voertuigen in jouw beeld er dan hetzelfde uitziet.

  • Ik begrijp het idee niet helemaal, maar voor zover ik het begrijp bedoel je dat je voertuigen van een teamlid ook ziet als je eigen ingestelde afbeeldingsverzameling, ook al heeft diegene een andere afbeeldingsverzameling ingesteld.


    Op dat punt zal je altijd twee meningen houden en welke het beste is, dat weet niemand. Het enige wat ik kan zeggen is dat je niet voor niets een bepaalde afbeeldingsverzameling kiest, dus het is wel logisch dat alle voertuigen in jouw beeld er dan hetzelfde uitziet.

    ja wat ars bedoelt is dat je op je eigen scherm de voertuigen zo ziet dat zoals ze bij jou zijn. Nu zie je sommige met hun eigen en andere zie je aleen de standaard plaatjes.
    is het aan te passen dat je dan overal je eigen geplaatste afbeeldingen ziet?

  • ja wat ars bedoelt is dat je op je eigen scherm de voertuigen zo ziet dat zoals ze bij jou zijn. Nu zie je sommige met hun eigen en andere zie je aleen de standaard plaatjes.is het aan te passen dat je dan overal je eigen geplaatste afbeeldingen ziet?


    Daar kan @Woukaa misschien wel iets aan doen, maar ga er maar vanuit dat er eerst wat andere prioriteiten zijn ;)