Fout Telling Gewonden in Ziekenhuis

  • Hallo,


    Sinds ongeveer een week zit er bij mij een fout in de telling van het aantal gewonden op de SEH van één van mijn ziekenhuizen.
    Ondanks dat er staat dat er 10 gewonden op de SEH liggen enik kan geen enkel slachtoffer er meer heen brengen, tel ik toch maar echt 9 slachtoffers... ?(
    Zie hiervoor ook de bijlage...


    Alvast bedankt,
    Groet NSF


  • Dat is bij mij bij inzetten ook zo... 6 voertuigen daadwerkelijk TP staat er dat er 7 TP zijn. Zit dus 1 spookvoertuig tussen

    Apart, het enige is dus dat bij mijn ziekenhuis nu eigenlijk van de 10 bedden er maar 9 beschikbaar zijn...
    Het spel ziet het namelijk wel als 10 patiënten, waardoor ik na 9 patiënten vervoerd te hebben er niemand meer heen kan brengen :|
    Ik hoop dat dit opgelost kan worden...


    Groet, NSF

  • Update:
    Ik ben erachter gekomen dat er geen fout zit in de telling in dat blauwe balkje (dus met 'Er liggen x patiënten op de spoedeisende hulp. De spoedeisende hulp kan maximaal y patiënten opnemen'), maar dat er telkens 1 persoon niet weergegeven wordt in het lijstje met slachtoffers...


    Ik heb namelijk bij 2 spraakaanvragen het slachtoffer naar dit ziekenhuis laten brengen, met als resultaat wat er op de screenshot staat...


    Groet, NSF

  • Sorry. Her is mij nog niet helemaal duidelijk. Werkt het nou wel of niet?

    Nee, het werkt helaas niet...


    Ik dacht eerst dat er een fout zat bij het tellen van de slachtoffers (dus dat lichtblauwe balkje waar staat dat er een x aantal patiënten op de SEH ligt).
    Nu blijkt dus dat die telling wel werkt, maar dat het spel telkens één slachtoffer niet weergeeft in de lijst met slachtoffers (waar achter staat dat je ze voor 1 coin kan ontslaan)...


    Omdat het lastig uit te leggen is met alleen tekst, hieronder nogmaals de afbeelding van mijn vorige post maar dan met uitleg erbij...
    (Ik hoop dat ie te lezen is, anders misschien even downloaden en dan openen...)


    Groet, NSF