Kustwacht haven / Kustwacht Havens

  • Zowel in de statistieken van de meldkamer als bij de mogelijke inzetten staan er 2 verschillende type posten, maar volgens mij gaat het om dezelfde.


    Namelijk "Kustwacht haven" en "Kustwacht Havens"


    Onder mogelijke inzetten hebben ze een verschillend aantal inzetten als ik op deze namen de lijst laat filteren.


    Mij lijkt dit een fout..... Daarmee doel ik opdat ze hetzelfde zijn, maar er ergens een andere schrijfwijze wordt gehanteerd.


    Of kan iemand mij anders uitleggen hoe dit gezien moet worden? Staat in statistieken bij de Kustwacxht haven wel het juiste aantal KW-havens die ik heb en bij die andere het dubbele.

  • Volgens mij is het geen fout.

    De "Kustwacht haven" is volgens mij het gebouw "Kustwacht haven" (In de lijst met mogelijke incidenten staat dit vermeld als "Kustwacht haven(s))

    Met "Kustwacht havens" worden de "Kustwacht haven" en de "Waterreddingspost met de uitbreiding boten" bij elkaar opgeteld. (In de lijst met mogelijke incidenten staat dit vermeld als "Boten uitbreidingen")


    Ik moet wel toegeven, irritant dat er verschillende benamingen gebruikt worden.