Vakken zichtbaar op de kaart in chrome in dark mode

  • Goedenavond,

    Vanaf het begin dat ik speel doe ik dat op darkmode en sinds vorige week vrijdag in de venster modus. Nou is mij opgevallen een paar dagen geleden dat op de dark mode in venster weergave ik ineens de lijnen van de map tegels zie in de openstreetmap kaart (zie foto). Het gekke is: dit is alleen in google chrome want in andere browsers gebeurt dit niet.

    Ik heb even rondvraag gedaan bij mensen van mij die dit spel ook spelen en die ervaren in Google chrome hetzelfde. Zijn er meer mensen die dit hebben en kan dit opgelost worden? Ik moet eerlijk zeggen dat die lijnen mij zo erg frustreren dat ik maar "noodgedwongen" op light mode speel.

  • Dat is een issue van OSM en niet van het spel.

    Die lijnen zijn er ook als je in lichte modus speelt, alleen zijn ze dan wit waardoor je ze bijna niet ziet. Ik heb ze altijd gehad. Op openstreetmap.org heb je ze ook.

    Ik kan ze wel kwijt geraken, door het zoomniveau van mijn browser terug op 100% te zetten. Ik speel namelijk op 90% en dan is dit onvermijdelijk door hoe OSM werkt.



    Op Lines Forming in OpenStreetmap - OSM Help staat een vraag hierrond met een zeer technische uitleg tussen de antwoorden. (wel in het Engels). Daar zie je dat ze dit in Firefox hebben terwijl het bij mij in Edge is. Dus browser gebonden is het zeker niet.