Bij deze alvast de Volkswagen Passat en AS Nico
Afbeeldingen verwijderd vanwege inbreuk op Auteursrecht. Reageren mag via PB.
Afbeeldingen verwijderd vanwege inbreuk op Auteursrecht. Reageren mag via PB.
Beste pascal ik zie tot nu toe alleen maar de TS en niet de passat er staat vanwege Copyright
Afbeeldingen verwijderd vanwege inbreuk op Auteursrecht. Reageren mag via PB
Klopt.
Op afbeeldingen die door spelers zijn gemaakt berust het Copyright.
Als er dan bij ons een melding wordt gemaakt dat afbeeldingen zijn gebruikt zonder expliciete toestemming van de originele eigenaar, worden deze hier verwijderd door ons moderatieteam in verband met de schending van dit Copyright.
Vandaar dat deze afbeeldingen niet meer te zien zijn en hier ook niet meer geüpload mogen worden.
Dan heb ik iets over het hoofd gezien aangezien ik deze toegestuurd heb gekregen, heb zelf niet gezien dat deze ergens anders stonden, mijn excuses hiervoor.
Hallo Pascal, even een vraag maak jij op verzoek nog tekeningen?
Gr Robertamersfoort
Hoi Robert, ik wil zo nu en dan inderdaad wel een aanvraagje doen ja
p Hoi Robert, ik wil zo nu en dan inderdaad we;;l een aanvraagje doen ja
Nice man Gelijk een verzoekje dan maar haha heb je de HA Zeist zonder bak? (Blanco Haakarm)
Hoi Robert, bij deze het haakarmvoertuig van brandweer Zeist
Hoi Robert, bij deze het haakarmvoertuig van brandweer Zeist
Klasse man thanks👌
Geen probleem.
Mocht je binnenkort nog een keer zin en tijd hebben😉
Alstu, heb zo goed als alles uit de VRU al klaar haha
Hoi Pascal,
Zou jij wellicht een waterscooter op trailer kunnen tekenen in de kleuren van de KNRM? Ik heb als voorbeeld van een waterscooter een variant van de RB op trailer bijgevoegd. Voor de kleuren van de KNRM heb ik een andere foto bijgevoegd.
Alstu, heb zo goed als alles uit de VRU al klaar
Klasse man, echt gruwelijk!! thanks
Hoi Pascal. zou jij een tekening willen maken van het GWT met Losse dpu op aanhanger. de container het liefst om de huidige mercedes haakarmvoertuigen.
Zou je mij een Sectie KMAR kunnen bezorgen (Alle politie voertuigen, ook HB)
Hoi Casper, bij deze je aanvraag, heb er tevens een KNRM auto voor getekend en er voor gezet.
TheGauntlet, bij deze jou aanvraag
Mr. Chipmunk, jij mag me even een PB sturen met je mailadres, heb dusdanig veel KMAR dat mailen makkelijker is.
Hoi Casper, bij deze je aanvraag, heb er tevens een KNRM auto voor getekend en er voor gezet.
Thanks!