Team Meldkamer ​Be​N​e​L​ux

  • Hoi meldkamer centralist.


    Wat leuk dat je het probeert om je bij ons team aan te sluiten. :thumbup: Er is namelijk geen leuker team dan team Meldkamer BeNeLux


    Bij ons kun je:


    *) Bouwen door heel Nederland en daar buiten
    *) Het spel reëel of naar eigen inzicht spelen.


    Lijkt het jouw leuk om hier te spelen meld je dan gelijk aan. Bij Meldkamer BeNeLux.
    Iedereen kan en mag zich bij ons aansluiten.
    We spelen voor de fun en houden van humor.
    We helpen elkaar als het nodig is!


    Bij ons is iedereen welkom of je nu pas begint met het spel of dat je ervaren bent!


    Let op de hoofdletter! BeNeLux :thumbsup:

  • Hey waar heb ik die tekst toch eerder gezien oja klopt dat is bij ons op de introductie pagina.
    Tjonge niet alleen spelers die in een team zitten die een PB'tje sturen om te vragen of ze naar jullie komen, nee jullie pakken ook nog eens de introductie pagina af.


    Moet niet gekker worden. Hoop dat er snel aktie komt en dat er in de regels komt dat er geen spelers gekaapt mogen worden uit andere teams, en vooral geen introductie tekst van de pagina over mag nemen.


    Tips:


    Je kan spelers vragen hier op je eigen team pagina.
    Je kan bij beste speler zoeken naar spelers die niet in een team zitten.
    Je kan ook op het knopje van adverteren klikken kost wel coins maar dan heb je wel een mooi groen randje.
    Je kan gewoon wachten en beter je best doen met spelen met je team zo verdien je Credits en dan stijg je van plekje, naar een hoger plekje.
    En dan komen de spelers van zelf naar je toe.

  • Beste allemaal,


    In de regels staat niks over dat het niet is toegestaan om mensen te benaderen om lid te worden van een team.
    Er is voor ons als admins dus niks aan te doen.
    Of het benaderen van mensen door de mensen en overige teams wordt geaccepteerd is dan het 2de puntje.
    Ik denk als je de reacties bekijkt dat je zelf hierover wel een conclusie kan stellen.


    Ook voor het kopiëren van teksten staat niks vermeld.
    Alleen hierbij zit dan ook weer de acceptatie.


    Ook over het openbaar mensen hierover aanspreken zullen de meningen vast en zeker verdeeld zijn.
    Alleen zou mijn voorkeur uit gaan na het onderling oplossen van deze zaken.
    Je zet hier mensen minder mee voor schut.


    En dan nog iets over teams.
    Deze zijn om gezellig met elkaar samen te werken, hulp te verlenen waar nodig.
    Iedereen heeft daarom zijn eigen mening over een team. En dat is juist goed, want ieder kan zich aansluiten bij een team waar die speler zich fijn in voelt.


    Ik zou daarom bij deze ook graag de verwijten laten stoppen en weer op een rustige manier door gaan.
    Hoop dat jullie verder onderling eventueel wat afspraken kunnen maken.


    Verder wens ik iedereen nog een fijne avond en veel speel plezier.