Dooralarmeren tijds vermelding

  • Is het mogelijk om bij in de lijst van bij "Dooralarmeren" een tijds indicatie mee te geven hoelang de melding naar verwachting nog duurt waar het voertuig op dat moment nog mee bezig is.
    Dit naast de afstand die er voor gereden moet worden kan je doen besluiten om niet de auto op 5KM afstand te nemen die nog een half uur duurt maar een auto op 10KM afstand die met 3min klaar is.


    Dit zou het doorklikken van een melding in mijn ogen een heel stuk makkelijker en realistischer maken.

  • Het idee klinkt goed maar is onuitvoerbaar denk ik.
    Want de duur van een melding is afhankelijk van het aantal wagens wat je stuurt, hoe vol de wagens zitten enz. Daarnaast is het een inschatting en kan je ook door alarmeren zonder dat de melding al loopt.


    Dus ik denk dat het een onmogelijke actie is.

  • Denk dat het juist wel uitvoerbaar is,
    de informatie is namelijk ook zichtbaar als je de meldingen waar de wagen reeds staat opent, dan heb je ook een countdown lopen dus als die bij de doorvermelding zichtbaar wordt heb je al een redelijke richtlijn.


    Dat deze tijd veranderd op het moment dat er meer wagens / bemanning naar toe gaat is iets waar wat mij betreft ook geen rekening mee gehouden hoeft te worden. en ja wanneer er nog geen prognose is kan ook dat de tijd onbekend worden weergegeven.


    Dus al met al denk ik dat het wel haalbaar zou moeten zijn