Assistentie Treinconducteur

  • ik heb dit incident al verschillende keren gehad
    er worden 4 politie eenheden gevraag
    na mijn idee niet erg realistisch
    tenzij terroristisch maar dan zou je ME/Arrestatie team gevraagd verwachten


    kan er eens naar deze inzet gekeken worden?

  • ik heb dit incident al verschillende keren gehad
    er worden 4 politie eenheden gevraag
    na mijn idee niet erg realistisch
    tenzij terroristisch maar dan zou je ME/Arrestatie team gevraagd verwachten


    kan er eens naar deze inzet gekeken worden?

    4 heb ik nog niet mee gemaakt wel dat het standaard 3 noodhulp eenheden zijn.


    Maat aan hoeveel noodhulp eenheden dacht jij dan?


    Want als een passagier erg agressief is kan 1 noodhulp soms te weinig te zijn.

  • nou ik reis best vaak met de trein, maar assistentie van 6 politie mensen heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt
    volgens mij maakt dat ook niet zo'n positieve indruk naar het publiek to :)


    mss een idee de inzet te splitsen
    - ondersteuning conducteur met 1 of evt 2 eenheden
    - ondersteuning condutcteur agressief met 3 of 4 eenheden

  • Er worden voor deze inzet 3 NH gevraagd.
    Het is misschien wel een idee om nog een aantal van deze inzetten te maken, bijv. waarbij ook een ambu moet komen om bijv. een gewonde conducteur na te kijken. Maar ook bijv. assistentie van maar 1 of 2 NH.


    Voor grotere meldingen is het misschien een idee om een nieuwe inzet te maken: Hooligans in trein. Daarbij zou wel ME-team ingezet kunnen worden!!

  • Er worden voor deze inzet 3 NH gevraagd.
    Het is misschien wel een idee om nog een aantal van deze inzetten te maken, bijv. waarbij ook een ambu moet komen om bijv. een gewonde conducteur na te kijken. Maar ook bijv. assistentie van maar 1 of 2 NH.


    Voor grotere meldingen is het misschien een idee om een nieuwe inzet te maken: Hooligans in trein. Daarbij zou wel ME-team ingezet kunnen worden!!

    een paar extra inzetten lijken me wel handig. Lijkt me zeker iets waar naar gekeken kan worden.