Voertuigen verplaatsen/omruilen

  • Hey,


    Wat ik in mijn vorige topic al aanhaalde was het uit dienst kunnen nemen (status 6) als dit voertuig niet op de post is (zie link hieronder).
    ( Voertuigen uit dienst halen (status 6) )
    Nu was mijn 2e suggestie om ook voertuigen te kunnen verplaatsen of om te ruilen als deze niet op de post zijn.
    Als een voertuig bijvoorbeeld naar een melding is denk ik dat je hem best van post kan veranderen.
    Hij zal dan na de melding gewoon naar zijn nieuwe post rijden alsof er niks veranderd is.
    Ik hoor de vragen al aankomen van Dylan hoe doe je dit dan met personeel?
    Ik zat te denken dat het voertuig gewoon na de melding naar zijn nieuwe post rijd en zodra die daar is het personeel als het ware terug keert naar de post waar zei eigenlijk bij horen.
    Zo voorkom je ook vals spelen natuurlijk.


    Groetjes, Dylan.

  • Dit kan technisch denk ik niet. Omdat als er voertuigen verplaats worden er geen personeel op de voertuigen zitten.


    Het personeel met wellicht een opleiding blijven verboden aan de oude post en daarom zou het niet kunnen denk ik.



    Eerlijk gezegd wat ik altijd totdat het voertuig op de post is voordat ik hem verplaats. En ruilen en/of verplaatsten van voertuigen doe ik niet dagelijks maar meer 1 per maand als ik al mijn posten naga of alle voertuigen goed staan.

  • @juriaanvv ik snap wat je bedoeld maar als je een voertuig omruild als deze op de post staat kan er ook personeel aan verbonden zijn maar dat word ook automatisch van elkaar losgemaakt zeg maar.
    Maar de tip om eens in de maand even te kijken of alles nog staat hoe ik wil zal ik zeker meenemen.
    Thx!