Ambulancepost of extra Kazerne?

  • Hey,


    Ik heb bijna 200 duizend gespaard en wat raden jullie aan te doen
    een ambulancepost te bouwen of een extra brandweerpost (3de) en dan alle dingen van de brandweer kopen die vereist zijn (hoogwerker etc)


    Even een vraagje tussendoor telt een ambulancepost mee als een post dat je een ovd nodig hebt?

  • persoonlijk zal ik eerst minstens tot 5 kazernes gaan en daarna pas ambulances/ziekenhuizen/politiebureaus bouwen.
    een kazerne erbij levert een extra melding op en dus verdien je sneller geld voor nieuwe gebouwen/voertigen

  • persoonlijk zal ik eerst minstens tot 5 kazernes gaan en daarna pas ambulances/ziekenhuizen/politiebureaus bouwen.
    een kazerne erbij levert een extra melding op en dus verdien je sneller geld voor nieuwe gebouwen/voertigen

    Dan zal ik dat doen :) bedankt voor het antwoord
    Maar moet ik dan ook mijn kazernes extra gaan uitbouwen voor een al etc? of wordt er een standaard meegeleverd

  • Dan zal ik dat doen :) bedankt voor het antwoordMaar moet ik dan ook mijn kazernes extra gaan uitbouwen voor een al etc? of wordt er een standaard meegeleverd

    Als je een post bouwt, is er standaard ruimte voor één enkel voertuig.
    Bij elke post (ongeacht hoeveel je er al hebt) krijg je 1x een TS 6/7.
    Als je een AL/HW wilt op je post, moet je dus 20.000 (10.000 voor 1e uitbreiding en 10.000 voor HW/AL) extra betalen.


    En wat betreft je 2e vraag in je 1e post, het spel telt het aantal politie, brandweer en ambulanceposten apart.
    Je moet dus echt 3 brandweerposten hebben om meldingen met een HW/AL te krijgen.


    Daarom is het ook niet zo dat je aantal meldingen gelijk is aan "het totaal aantal posten + 1", maar aan "het totaal aantal posten van de hoogste discipline + 1"
    (zie Wat moet je kopen en wat heb je eigenlijk nodig? punt 4 onder kopje 'Nog een paar extra tips)