Meldingen geven bij bepaalde dingen

  • Beste …


    Mijn suggestie is als volgt:
    Kan er voor gezorgd worden als er personeel klaar is dat er een melding bovenaan je scherm komt. Zodat je dit ziet zonder dat je bij de opleidingen venster of meldkamer moet gaan kijken.
    Een andere suggestie is als je een post bij plaatst en je hebt vanaf dat aantal een nieuwe soort wagen nodig dat dit word gemeld als je die post gaat bouwen zodat je je hierop kunt voorbereiden. Ik zal een voorbeeld hierbij geven: je hebt al 9 brandweerposten en wil een 10de brandweerpost bijbouwen. Je hebt vanaf 10 brandweer posten een pm-wvd nodig. Dus wat ik dus bedoelde is dat wanneer ik die post wil bouwen dat er ergens een melding komt dat ik vanaf dat je deze post bouwt die wagen nodig heb zodat ik hierover kan nadenken of ik eerst die post bouw of zorg da ik zo een wagen in mijn bezit heb.


    Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt zo niet stuur mij dan iets.


    Groetjes Jasper

  • Wat betreft het laatste stuk, als je uitbouwt bij je huidige posten zie je (mits je leest) dat je bij een x aantal posten deze nodig zal hebben.
    Ik snap je gedachte wel, kan zeker handig zijn.. echter denk ik ook dat een kwestie van lezen is.


    Over het personeel, tja.. ik mis wel eens een paar dagen opleiding en dan zie ik het niet meer terug in de afrondingsgeschiedenis.
    Anderzijds heb ik wel weer zo iets dat moet ik zelf in de gaten houden lijkt me.

  • Ik zet altijd in mijn agenda wanneer de opleidingen klaar zijn zodat ik weet dat ik dan weer een nieuwe kan starten of de voertuigen kan gebruiken.
    En voertuigen, heb ik nu niet meer nodig, heb ik in het begin altijd een de lijst van de wiki er naast gehouden om te zien wat ik bij de volgende aankoop nodig heb. Zodra je voor alle voertuigen de laatste post hebt heb je de lijst ook niet meer nodig. Dus voor mij lijken deze dingen niet nodig om toe te voegen.