Posities door Team JT Jappe

    Hey ...


    Kan er het nablussen bij meldingen gestoken worden. Bij sommige branden blijft er 1/2 wagens ter plaatse voor nog na te blussen terwijl de andere wagens al terug naar de kazerne of naar volgende melding rijden. Dit is enkel bij grote branden maar zou wel leuk zijn als dit er kwam


    Groetjes Team JT Jappe

    Beste ...


    Is het misschien mogelijk de maximale voertuigweergave van de beschikbare weg te laten. Dit is niet zo handig als je deze melding hebt en bijvoorbeeld je mmt wagens wilt sturen met je alarm en uitrukregels. Deze geeft soms aan dat er geen mmt wagen beschikbaar is terwijl er wel wagens beschikbaar zijn binnen je maximale afstand zone. Maar dit komt omdat je je maximale voertuigweergave hebt bereikt en waardoor je alarm en uitrukregels denken dat het niet meer beschikbaar is.


    Ik hoop dat jullie het begrijpen wat ik bedoel.


    Groetjes Team JT

    Beste ...


    IK heb nog een suggestie. Namelijk een zoekfunctie voor de posten.
    Er is al een zoekfunctie als je bij meldingen een wagen wilt zoeken en dat is zeker handig.


    Maar het zou ook handig zijn als er zo een zoekfunctie komt voor je posten te zoeken in het vakje waar al u posten staan. Als je bijvoorbeeld 50 posten heb en je bouwt een nieuw komt die daar ergens tussen te staan. Maar als je dan die post zoek om verder uit te bouwen moet je even gaan zoeken en dan zou het handig zijn dat je gewoon de post zijn naam kunt intikken en dat je het snel vind. Je kan als je een post zoekt al gaan filteren op soort van post maar dan moet je soms ook al even zoeken zeker als de andere posten al goed zijn uitgebouwd.


    Groetjes Team JT

    Beste ...


    Als ik mijn wo en woa dooralarmeer naar een nieuwe melding en die komen daar aan dan blijven die ook staan bij de wagens die onderweg zijn. het helpt niet de inzet opnieuw te laden. ik vind dit vooral storend als er staat dat er nog wagens nodig zijn en dat je ziet dat dat de inzet geel is omdat er nog wagens onderweg zijn. Ligt dit probleem nij mij of kan hier iets aan gedaan worden.



    als de wagens direct naar de melding rijden dan is dit probleem er niet. enkel dus als je je wo en woa dooralarmeerd naar een volgende melding.


    Groetjes Team JT Jappe

    Hallo


    Dat heb ik geprobeerd, maar dat helpt niet, ook bvb die siv die ik niet nodig hebt wordt ook geselecteerd (als ik bvb 3 ts nodig heb) dan vertrekt die siv enkel 4 sec later.
    Dus dit is geen beterschap op jouw voorgestelde manier. Maar toch bedankt om mee te denken.


    mvg


    Team JT

    Hallo


    Misschien een idee om de uitruk volgorde van de wagens van brandweerposten te kunnen aanpassen.
    Nu stuur je automatisch de laatst gekochte wagen naar bvb een brand. Dat kan dus alles zijn ook een siv. (hangt af van welke wagen je laatst kocht in die post) Je moet nu altijd kijken wat je zend naar de melding.
    Zou het niet makkelijk zijn als je bvb je TS8/9 als eerste uitruk in die kazerne kan kiezen, dan bvb de 2de TS8/9 dan 3de wagen is de TS4, 4de wagen bvb SIV.
    Eventueel zou je die kunnen koppelen aan prio 1 = de TS8/9-en, prio 2 de TS4 ...


    mvg


    Team JT.

    Dit is misschien nog wel een leuk idee.
    Niet elke brand of ongeval eindigd goed voor de slachtoffers daarom da je bij bepaalde meldingen een dodelijk slachtoffer kunt krijgen. Je kan dan ook een nieuwe soort wagen invoeren. Een soort ambu die lijken afvoerd. En in de ziekenhuizen kan je een mortuarium afdeling bijvoegen.


    Ik weet het klinkt echt erg ma in echt is dit er ook en dan zou het spel een beetje realistiser worden

    Nog een suggestie


    Deze suggestie is vooral op het ME team gericht.
    Het zou leuk zijn mocht er een melding komen voor zware gevechten/ rellen of een demonstratie die uit de hand loopt. denk dat dit een toffe melding is en hier komen je ME teamen beter aan de pas dan enkel vermiste personen of voetbal matchen te doen. Je zou dan ook nog het waterkanon kunnen invoer als wagen voor de politie.

    Beste …


    Mijn suggestie is als volgt:
    Kan er voor gezorgd worden als er personeel klaar is dat er een melding bovenaan je scherm komt. Zodat je dit ziet zonder dat je bij de opleidingen venster of meldkamer moet gaan kijken.
    Een andere suggestie is als je een post bij plaatst en je hebt vanaf dat aantal een nieuwe soort wagen nodig dat dit word gemeld als je die post gaat bouwen zodat je je hierop kunt voorbereiden. Ik zal een voorbeeld hierbij geven: je hebt al 9 brandweerposten en wil een 10de brandweerpost bijbouwen. Je hebt vanaf 10 brandweer posten een pm-wvd nodig. Dus wat ik dus bedoelde is dat wanneer ik die post wil bouwen dat er ergens een melding komt dat ik vanaf dat je deze post bouwt die wagen nodig heb zodat ik hierover kan nadenken of ik eerst die post bouw of zorg da ik zo een wagen in mijn bezit heb.


    Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt zo niet stuur mij dan iets.


    Groetjes Jasper