WOA als "Normaal" Voertuig

  • Graag zou ik willen zien dat de WOA gewoon als voertuig gekocht kan worden zonder de post uit te bereiden naar "Waterongevallen bestrijding"
    Zo heb ik te maken met een grote berg posten waar een BRV, of ander soort boot staat.


    Zo als voorbeeld:


    Regio 08, Millingen aan de rijn, Lingenwaal, Maasbommel....
    Allemaal posten met 1ts, en een BRV.
    Zou inhouden, dat ik 400.000 credits moet neertellen voor 1 bootje op zon kleine post. (Als je zoals mij realistisch wilt spelen)


    De uitbouw voor Waterongevallenbestrijding moet als je het mij vraagt wel blijven staan voor de WO (Duikers).


    Graag jullie mening

    Team: LMO
    Regio:01, 02, 03, 04 05, 06, 07, 08, 14, 20, 21, 22, 23, 24, 25.


    - Beroeps post Hengelo Centrum (Regio 05).
    - Centralist Brandweer (Regio 05).
    - Vrijwilliger Post Oldenzaal (Regio 05).

  • Je zou bij een post met die uitbreiding van Waterongevallenbestrijding de WOA’s kunnen kopen en die vanuit daar te verdelen over posten zonder WOA.


    Enige kan zijn dat je in die regio’s iets minder WO meldingen krijgt omdat je dan niet dd uitnreiding van Waterongevallenbestrijding hebt.

  • Dan moet ik alsnog de Waterongevallen uitbereiding op de post hebben.

    Team: LMO
    Regio:01, 02, 03, 04 05, 06, 07, 08, 14, 20, 21, 22, 23, 24, 25.


    - Beroeps post Hengelo Centrum (Regio 05).
    - Centralist Brandweer (Regio 05).
    - Vrijwilliger Post Oldenzaal (Regio 05).

  • Ik snap het wel, maar ben het toch niet eens. Bij de hoofdstandplaats van regio Kennemerland (Haarlem-West) hebben ze naast de TS ook een WO standplaats. Maar ook de CoPI, TW en andere overige haakarmbakken/voertuigen. Ik heb het zo ingedeeld dat is een logistieke kazerne heb, coördinatie, duikers en officieren. Deze zijn allemaal tot level 3/4 uitgebouwd. De kazerne met officieren zijn dan allemaal reserve dienstauto's, aangezien er maar 3 OvD's zijn. Wel krijg ik bij elke kazerne een TS, binnenkort ga ik een kazerne openen met alleen maar reserve TSen. Ik ben zo voorbereid om grote inzetten in de toekomst snel af te handelen. En voor de WO geldt hetzelfde, 1 standaard WO onder uitruknummer, en de andere onder reserve.


    Wie weet kan je dit ook gebruiken.


    Mvg,
    Haarlem112

    Hallo! Ik ben, zoals me naam, Haarlem 112. Actieve en realistische = centralist, en in me vrije tijd ben ik bezig met het spotten van hulpverleningsvoertuigen en op zoek naar incidenten in de stad Haarlem zelf. Meer daarover op mijn YouTube kanaal. (onderaan)


    P2000: Piep piep! Ik moet gaan, groetjes!


    Team: Promeldkamer Nederland/België


    YT: https://www.youtube.com/channel/UC2-Is5iX3m0SyuWRCZBeUlw