[FG-011] Gekoppeld Voertuig bij verplaatsen Personeel

  • Ik heb gemerkt dat als je personeel verplaatst dat daar geen rekening word gehouden met voertuig koppelingen.


    Ik had graag gezien dat je een popup krijgt of dat je kan zien bij selecteren van personeel voor verplaatsing dat die persoon gekoppeld is aan een voertuig.


    het gevolg dat je geen personeel meer beschikbaar hebt met de juiste opleiding. Ik had dit op kazerne met voldoende personeel met juiste opleiding alleen die waren al op de ts gestapt en toen had ik niet voldoende personeel beschikbaar.


    Dit probleem kan ook grotendeels worden opgelost als alle TS DB DA OVD-B (voertuigen waar geen specifieke opleiding voor nodig is) eerst kiezen voor personeel zonder specifieke opleiding.
    stel je hebt 20 personen zonder opleiding beschikbaar 1 hovd-b 1 ags dat die hovd-b en ags niet worden geselecteerd voor inzet met de ts mits er personeel zonder opleiding beschikbaar is anders moeten ze wel mee uiteraard.

  • Ik snap de vraag niet helemaal...


    Ik had dit op kazerne met voldoende personeel met juiste opleiding alleen die waren al op de ts gestapt en toen had ik niet voldoende personeel beschikbaar.

    Als je personeel met een bepaalde opleiding hebt, kun je die toch koppelen aan het gewenste voertuig?
    Dan kunnen ze niet meer op de TS stappen...


    Dit probleem kan ook grotendeels worden opgelost als alle TS DB DA OVD-B (voertuigen waar geen specifieke opleiding voor nodig is) eerst kiezen voor personeel zonder specifieke opleiding.


    stel je hebt 20 personen zonder opleiding beschikbaar 1 hovd-b 1 ags dat die hovd-b en ags niet worden geselecteerd voor inzet met de ts mits er personeel zonder opleiding beschikbaar is anders moeten ze wel mee uiteraard.

    Dan kun je dus de HOvD en AGS koppelen aan de betreffende dienstvoertuigen en wordt de TS alleen bemand door overig personeel...


    Of begrijp ik de vraag niet helemaal?


    Data

  • klopt maar dan moet je wel iedere keer koppelen en als je dan personeel wat gekoppeld is verplaatst (omdat dit niet zichtbaar is) dan treed dit probleem op.


    Het probleem is dus eigenlijk dat als ik in kazerne 2 personeel wil overnemen van kazerne 1(huizen neven in dit geval) dat ik bij dat overzicht van het over te nemen personeel niet kan zien of ze gekoppeld zijn aan een voertuig.



    sorry was een beetje chaotisch bericht geworden. bekijk ook printscreen voor wat ik bedoel het zou fijn zijn als zoals ik in rood heb toegevoegd dat je de koppeling kan zien met voertuig.