[FG-009] Zoekfuctie bij UGS

  • Ik dacht dat er een topic was maar kan het niet vinden. Misschien kan ik er overheen. @Data


    ————————


    Ik schrijf nog wel even het idee wat ik had hieronder:


    Ik had een idee om de UGS te verbeteren. Door een zoekfuctie erbij te zetten waar je de de voertuigen kan toewijzen aan de UGS. Zodat je bijvoorbeeld makkelijk een bepaald voertuig te vinden in de lijst. Bijv een reserve TS “voorbeeld de 15-9630”.


    Zo kun je makkelijker wagens toekennen en hoe je niet elke keer de lijst door te scrollen en selecteren van voertuigen.

  • Zoals aangegeven in de mededeling zijn er een groot aantal Suggesties (>200) onzichtbaar gemaakt.
    Deze worden gesorteerd in de komende dagen.


    Het is niet de bedoeling dat al die suggesties weer opnieuw geplaatst worden, maar ik kan zelf zo snel geen topic vinden die hier op lijkt.


    Ik vind 't wel een prima idee.
    Op steeds meer plaatsen krijgen we zoekfuncties, dus hier moet dat ook kunnen.
    ik ga 'm vanmiddag een nummertje geven


    Data

  • Top @Data. Vandaar ook dacht vraag het even. Ik had wel gezocht maar kon inderdaad geen topic vinden wat erop leek.


    Zag inderdaad je bericht dat je het algemene forum aan het opruimen bent geweest. Prima om dat af en toe te doen.


    Ik hoop dat jullie wat met de suggestie kunnen. ;-)


    Dankje voor de reactie.