29-03-2016 BETA-TEST!

  • Vanaf vandaag mogen jullie ook even mee helpen testen in deze BETA-TEST!
    Team-Event = gebied waarin een 'storm' bevind en dus veel kleine meldingen zullen komen. Om toch events te organiseren is mogen jullie die zelf gaan maken in de vorm van een Team-event. Eigenlijk precies het zelfde als een grote team-inzet.
    Klik op het kleine puntje om een team-event te laten starten in je team en help ons met het verbeteren!
    Schrijf op het forum, of hieronder wat jullie er van vinden!

  • ik vind het een erg leuk idee! alleen is nu het nadeel dat ons team sommige dingen nog niet kunnen doen, omdat we de voertuigen nog niet hebben (ovd bijvoorbeeld). het zou handig zijn om die voertuigen te kunnen "huren" als teamzijnde tijdens een team actie.

  • Zelfs met de kleinste selectie, qwa incident interval en grootte, is het veel te veel, het kan echt 50% minder.
    In ons team zitten we met 8 man continu bezig en nog VEEL te veel open ;)


    Verder super leuk! als het de helft was van wat het nu is, is het erg leuk om er bij te hebben als inzetten, houdt t wat levendig.


    Tevens update het scherm niet goed nog , waardoor meldingen met een gewonde (die er bij gekomen is) open blijven, zonder dat er bij staat dat er een gewonde is ;)

  • ook is het misschien een idee om iets te veranderen met de veerboten naar de waddeneilanden als het stormt. minder varen of niet varen

    Dat zal niet gaan. In het spel is een veerboot een 'weg'. Een auto rijd over een weg, dus neemt niet in feite de veerboot, maar vaart elk voertuig opzich naar de overkant. Omdat een veerboot een 'weg' is kan het dus ook voorkomen dat meldingen op deze 'weg' midden in het water spawnen. Niet te voorkomen helaas.




    ik vind het een erg leuk idee! alleen is nu het nadeel dat ons team sommige dingen nog niet kunnen doen, omdat we de voertuigen nog niet hebben (ovd bijvoorbeeld). het zou handig zijn om die voertuigen te kunnen "huren" als teamzijnde tijdens een team actie.

    Prima idee. Zullen het eens overleggen.




    Zelfs met de kleinste selectie, qwa incident interval en grootte, is het veel te veel, het kan echt 50% minder.
    In ons team zitten we met 8 man continu bezig en nog VEEL te veel open ;)


    Verder super leuk! als het de helft was van wat het nu is, is het erg leuk om er bij te hebben als inzetten, houdt t wat levendig.


    Tevens update het scherm niet goed nog , waardoor meldingen met een gewonde (die er bij gekomen is) open blijven, zonder dat er bij staat dat er een gewonde is ;)

    Dat het te veel zijn zijn we al achter inderdaad ;) De fouten in je scherm ben ik mee bekend, heb ze zelf ook. Gezien de werkdruk van Sebastian heeft het nog geen prioriteit.

  • Ook wij hebben een poging gedaan om de storm het hoofd te bieden.
    Een absoluut nadeel is de enorme hoeveelheid ambulances die er nodig zijn om alle personen onder bomen vandaan af te voeren.
    Dat is haast niet te doen. Op een bepaald moment hadden we dus 20 ambu's nodig om de dingen op te kunnen lossen.


    Een tweede punt van aandacht is dat het juist nu erg onhandig is dat je wagens niet door kan sturen naar een tweede teaminzet. Normaal kan je bv een TS als hij bij een inzet bezig is alvast alarmeren voor een volgende inzet
    Juist met de grote van het "rampgebied" zou dit erg handig zijn om toe te kunnen passen.


    Verder kan ik zelf normaal 15 tot 20 meldingen prima aan met mijn materiaal en de wagens die ik heb maar ik heb nu een te kort aan Hulpverleningswagens gehad wat ook erg jammer is. Zeker omdat ik normaal gesproken deze tekorten niet heb.


    En hoewel het natuurlijk niet alleen maar om geld draait, heb ik het idee dat de vergoedingen per incident lager zijn dan normaal gesproken als je deze incidenten niet in het team krijgt. (kan ook komen door de langere aanrijd tijd)

  • wat mij opvalt is je heb niet alleen te kort aan ambulances maar ook aan ovd de tip is dan ook wanneer een boom op een auto licht zonder slacht offer geen ovd inzet van maken en ook geen hv je zou in dit geval aan een siv normaal ook voldoende aan kunnen hebben wanneer je wel een slachtoffer wel klem zit zowel ts als hv en ovd inschakelen

  • Ook wij hebben een poging gedaan om de storm het hoofd te bieden.
    Een absoluut nadeel is de enorme hoeveelheid ambulances die er nodig zijn om alle personen onder bomen vandaan af te voeren.
    Dat is haast niet te doen. Op een bepaald moment hadden we dus 20 ambu's nodig om de dingen op te kunnen lossen.

    Ben ik met je eens, moest een aantal selecteren, persoon onder een boom is natuurlijk wel een storm melding, maar dat zijn er met zo'n storm veel te veel. Deze zal er dus ook niet meer in komen.



    Een tweede punt van aandacht is dat het juist nu erg onhandig is dat je wagens niet door kan sturen naar een tweede teaminzet. Normaal kan je bv een TS als hij bij een inzet bezig is alvast alarmeren voor een volgende inzet


    Juist met de grote van het "rampgebied" zou dit erg handig zijn om toe te kunnen passen.

    Wordt aan gewerkt.



    Verder kan ik zelf normaal 15 tot 20 meldingen prima aan met mijn materiaal en de wagens die ik heb maar ik heb nu een te kort aan Hulpverleningswagens gehad wat ook erg jammer is. Zeker omdat ik normaal gesproken deze tekorten niet heb.

    Er waren gewoonweg te veel meldingen.



    En hoewel het natuurlijk niet alleen maar om geld draait, heb ik het idee dat de vergoedingen per incident lager zijn dan normaal gesproken als je deze incidenten niet in het team krijgt. (kan ook komen door de langere aanrijd tijd)

    Niet het geval, zijn precies de zelfde meldingen als anders.