Ben zelf iOS developer, reset had ik al geprobeert, doet het btw ook niet op een iPhone, zijn dus helaas 2 devices.
Ik gok dat het te maken heeft met de manier waarop het geluid wordt gedaan, er zijn cross platform methodes voor echter worden deze niet gebruikt voor zover ik kon zien
Posities door evharten
-
-
als t geluid in de browser uit staat doet deze t ook niet in de app
Dat begrijp ik, maar in de browser doet hij het wel, maar op iOS niet
-
Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden dat de geluiden werken op een tablet of mobiel? Via html5 moet dit te doen zijn
-
Zelfde hier, alles vliegt nu tegenwoordig
-
Zoals in de handleiding ambulance:De Lifeliner vliegt met maar 1 persoon, de MMT-Arts! De overige (Piloot en Verpleegkundige vliegen fixtief wel mee...)
Handleiding Ambulance
Er kunnen spel technisch maar 1 type opleiding in 1 voertuig.Dat verklaard t
-
Eigenlijk zou je ook 3 man nodig hebben voor voor de Lifeliner de heli heeft namelijk altijd 3 man aan boord: Piloot, MMT Arts, en Verpleegkundige. (zou ook gewoon 3x MMT arts kunnen zijn ofc, of iig 1 verplichte opgeleide MMT en de rest normaal).
-
Persoon onder een boom vindt ik wel er bij horen bij een storm, echter denk ik dat het aantal meldingen geschaald zal moeten worden naar rato teamgrootte.
-
Zelfs met de kleinste selectie, qwa incident interval en grootte, is het veel te veel, het kan echt 50% minder.
In ons team zitten we met 8 man continu bezig en nog VEEL te veel openVerder super leuk! als het de helft was van wat het nu is, is het erg leuk om er bij te hebben als inzetten, houdt t wat levendig.
Tevens update het scherm niet goed nog , waardoor meldingen met een gewonde (die er bij gekomen is) open blijven, zonder dat er bij staat dat er een gewonde is