Posities door Bakingdutchman

    Hoi Sanne,

    Je kunt in de app de poi's zichtbaar maken door bij de map, rechts boven op de filter knop ge drukken. Daar kun je alles selecteren als je dat zou willen.😉😄



    Staat waterongevallen op "beschikbaar"? Heb je de aantallen ook gezien bij sommige meldingen moet je meerdere kazernes hebben zoals hier onder staat.

    Dat hoeft niet perse overigens er zijn meldingen waar je 1 kazerne extra moet hebben naast de kazerne met Waterongevallen.


    Hopelijk kan je wel wat met het bovenste ben ook niet heel zeker over waarom die meldingen niet groen woorden... Wat ik wel weet is dat wanneer jij de melding krijgt random is. Kan zijn dat je een dag geen melding krijgt.😉


    Groetjes,


    Sem

    (ShelledLocket32)

    Want het is ook helemaal niet zinvol om als je een spelletje begint in ieder geval even de handleiding door te kijken.... Want dan kom je aan het eind van het blokje "handleiding Ambulance" hele interessante info tegen. "Let Op! Leidt het MMT-Personeel altijd op de MMT-Standplaats zelf op! Er is geen overplaatsing mogelijk tussen de ambulancestandplaatsen en de MMT-standplaats." aldus dat blokje.


    Dat scheelt een hoop frustratie van opgeleid personeel waar je geen ruk mee kan...

    En ik mag het ook zo zeggen.... Ik heb op één van mijn eerste posten namelijk ook de best opgeleide verpleegkundige die er maar zijn kunnen. Ze kunnen zo aan de slag als MMT arts....

    Want ook ik had de handleiding niet gelezen. ;)

    En met zo'n berichtje brengt weer rust in deze discussie😉 Ook goed om te horen dat er indd meer zijn 🤔😆

    bij je eerste MMT post ben je niet meer nieuw lijkt mij, daarnaast heb ik je on het verzameltopic voor korte vragen en snelle antwoorden uitgelegd waarom het zo is.


    Dat zag ik ja😉, maar alsnog wat The_Aviator ook zegt: Er staat niks zwart op wit dat je naast het spel ook het forum of het blog 'moet' volgen.


    (We kunnen allemaal zeggen dat het slim is dat je alles volgt van het spel, maar dat is niet altijd even realistisch🤔😄)


    Er zijn nog genoeg spelers die alleen de handleiding lezen, zonder idee het spel beginnen of die alleen de updates volgen op Facebook😉😅


    RE: Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

    als je je meer had verdiept hierin wist je dit, dit wordt erg vaak gezegd op de blog

    Er staat info op het blog over het mmt, maar er staat niet een exacte reden waarom het niet mogelijk is. 😅

    Tis overigens niet erg eerlijk om gelijk tegen iemand te zeggen dat hij zich had moeten verdiepen in het onderwerp tis z'n 1e keer op het forum😉


    Ik weet niet hoe jullie 1e dag was op het forum maar bij mij liep ook nie alles soepel😉😂

    Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de ontwikkelaar via onderstaande link.


    https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web

    Het probleem van deze bus was gelukkig verholpen, maar op de 1 of andere manier werken de bussen niet goed met de teamacties. Want nu staat de andere vast😅😂


    Ik heb alweer een berichtje gestuurd naar Xyrality, maar vond het wel zo netjes om dit te vermelden bij jullie. 😉


    De grote missies op mijn spel (dus alle missies zonder het team) zoals steekpartijen en dergelijke werkt wel alles goed/normaal.

    Ja dat waren inderdaad mijn twijfelpunten, zeker omdat de traumaheli niet altijd nodig is maar een kans heeft.
    Geen idee of die kansen gekoppeld kunnen worden (politie alleen als de traumaheli er ook is).
    Het probleem omtrent de auto is inderdaad niet te omzeilen, hoewel inderdaad in de praktijk de politie dan ook ter plaatse komt (of nou de heli of de auto komt).
    Bedankt voor jullie inzichten!

    Maar nog ff een vraagje als de heli niet nodig blijkt te zijn gaat hij dan ook automatisch terug? Of heb je daar premium voor nodig net als de ambulances?

    Normaalgesproken (in Nederland in ieder geval) wordt er, als de traumaheli wordt gealarmeerd, ook altijd een politie-eenheid gestuurd om de heli op te vangen en te "bewaken".
    Vaak is er een tweede eenheid bij om de arts en verpleegkundige te vervoeren van de landingsplaats naar het incident, als deze te ver uit elkaar liggen.

    Op dit moment zijn er inzetten die je met een A-ambulance en traumaheli kunt afhandelen, zonder politie (NH) ter plaatse te hebben.
    Ik was benieuwd wat jullie er over denken om hier de NH verplichting aan toe te voegen, als de traumaheli ook noodzakelijk is voor de afhandeling.
    (Ja natuurlijk kan je ze altijd samen alarmeren of een A&U gebruiken, maar gezien het "in het echt" ook een verplichting is leek het me mooi om extra realisme toe te voegen).

    Klinkt indd niet verkeerd🤔 bij de meeste meldingen komt er al politie aan te pas dus waarom zou bij zoiets "speciaals" als het MMT, het niet toevoegen🤔😉

    Hoi allen,


    Ik heb even een kort vraagje:

    Ik heb een probleem in het spel hiervoor heb ik contact op genomen met de ontwikkelaar Xrality, maar het antwoord wat ik heb gekregen heeft niet gewerkt. Kan ik dan op het mailtje antwoorden? Want er staat bovenaan het bericht: "### Do not reply below this line ###"


    Of moet ik een nieuw bericht sturen?


    Groet,


    Sem

    (ShelledLocket32)

    Even een voorstel/vraag tussen de berichten dat sommige het halen en andere niet.

    Is het niet een leuker idee dat je met deze taken meer coins kunt verdienen, i.p.v. credits?


    Nu krijg je een opdracht van bijvoorbeeld bouw 1 kazerne (100.000 credits), je beloning is dan bijvoorbeeld 10.000 credits.

    Ik zie er dan geen echte uitdaging in... Want je maakt eigenlijk verlies.